KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Ilmoitukset tapahtumista, yhteispiipparoinneista ja -tapaamisista sekä muut ilmoitusluonteiset asiat tällä alueella.
Avatar
Sulikka
Raavas Tonkija
Viestit: 803
Liittynyt: 02 Tammi 2012, 13:44
Paikkakunta: Turenki Rock City
Viesti:

KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Sulikka »

Kanta-Hämeen menneisyyden etsijät Ry ja Finndetector ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

Autamme Finndetectoria parantamaan laadukasta palveluaan mm. antamalla laitesuosituksia ja vinkkejä. Kokemuksemme perusteella Finndetectorin erottaa muista toimittajista erittäin laadukas ja nopea palvelu sekä tietenkin laaja valikoima hyviä tuotteita.

terv. Sulikka, KHME Ry PJ
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1038
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja smacine »

Kiitos infosta! Siihen loppui sitten minun yhteistyöni finndetectorin kanssa

Edit. Otin nauruhymiön pois tekstin perästä väärinkäsitysten välttämiseksi..
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Avatar
Spyrre
Metallinetsijä
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Kesä 2015, 23:43

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Spyrre »

Komppaan edellistä.
Minelab Equinox
finndetector.com
Site Admin
Viestit: 88
Liittynyt: 19 Touko 2009, 16:37
Paikkakunta: KITTILÄ
Viesti:

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja finndetector.com »

Tiedote 2.5.2018

Kiitos palautteesta.

Finndetector Oy ja KHME ry ovat yhteisymmärryksessä päättäneet vetäytyä aiemmin mainitusta yhteistyösopimuksesta tällä päivämäärällä.

Lisätiedot myynti@finndetector.com tai puh 040 827 0528.

YT, Jyri / FD

Edit: typo
Avatar
Sulikka
Raavas Tonkija
Viestit: 803
Liittynyt: 02 Tammi 2012, 13:44
Paikkakunta: Turenki Rock City
Viesti:

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Sulikka »

Se oli nopea diili. Onko tosiaan niin että on hernettä nenässä vai mistä johtuu?

Onko ajatus jotenkin muuten huono, kyseessähän on FD:n maksama sivustokin?
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1038
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja smacine »

Tulin sohaisseeni muurahaispesään, toki sen melkein arvasinkin. Tarkoituksenani oli vain ainoastaan kiittää asiallisesta ilmoituksesta KHME ry:n ja Finndetector oy:n välisestä yhteistyöstä ja kertoa oma kantani siihen. Tämä -> :lol: hymiö perässä tarkoitti sitä, että vaikka teksti oli tosissaan kirjoitettu, niin asia ei ollut mitenkään kuoleman vakava.
Polemiikkia taustalla on tapahtunut sen verran avaan tuon kirjoitukseni taustan omalta osaltani.
Ensinnäkin minä en ole Jeesus, eli en jeesustele, vaikka minulla onkin pitkä tukka ja jokunen parranhaivenkin toisinaan. Syntymäpäiväkin kyllä täsmää oletetun Jeesuksen syntymäpäivän kanssa mutta vuosituhat on eri..
Toisekseen ala-aste iän olen jo onnellisesti ohittanut ja puskista huutelu ei ole koskaan oikein sytyttänyt, eli puhutaan ääneen kun on asiaa tai ollaan hiljaa..
Kolmannekseen, vaikka jostain kumman syystä sattuisinkin olemaan tuo yllämainittu herrasmies, en ole koskaan kokenut kaipaavani opetuslapsia tai seuraajia, päinvastoin. Olen kehottanut ihmisiä ajattelemaan omilla aivoillaan.
Edustan tässä tekstissäni siis vain ja ainoastaan itseäni ja omia mielipiteitäni. Saa olla samaa mieltä, erimieltä, tai vaikka ilman mielipidettä se on minulle yhdentekevää..

Minulla ei ole mitään KHME ry:tä eikä Finndetector oy:tä eikä heidän yhteistyötään vastaan, minulla on vain oma mielipiteeni, jonka pohjalta kirjoitin ylläolevan julkisen vastineeni.

Olen jäsenenä SME ry:ssä ja MPE ry:ssä jotka molemmat ovat enemmän tai vähemmän metallinetsintään liittyviä yhdistyksiä. Minulla ei ole mitään kytkentöjä KHME ry:hyn. En koe siis tarpeelliseksi tukea KHME ry:n toimintaa edes välillisesti ostamalla tuotteitteita Finndetector oy:stä joka tukee KHME ry:n toimintaa. (tämä siis silloisen tiedon mukaan, ja on ehdottomasti tärkein yksittäinen syy mielipiteeseeni.)

Maksetut laitesuositukset ovat valitettavasti markkinoinnin nykysuuntaus ja pyrin mahdollisuuksieni mukaan välttämään yrityksiä, jotka kyseistä markkinointia harrastavat. Vaikka markkinoinnin tarkoitus olisi hyvä, niin oman mielipiteen ja maksetun mielipiteen erottaminen on välillä erittäin vaikeaa. Tuon toisen harrastukseni, kalastuksen puolella tämä tuntuu oikein korostuvan.

Kateuskortti, siihen osaavat varmaan ystäväni parhaiten vastata.. Herne nenään?? Minun vatsani ei kestä palkokasveja, joten nenä lienee minulle luonnollisin paikka sijoittaa se herne.. mutta, juu en minä tuosta ilmoituksesta riemusta kiljunut, tosin suuttumisen sijaan lähinnä masennuin, ei kai tämäkin harrastus ajaudu tälle tielle..

Mutta kuten sanoin, älkää tehkö kuten minä tein, älkää varsinkaan tehkö mitä minä sanon. Tehkää ja toimikaa juuri siten kun itsestä hyvältä tuntuu. Ei herneitä vääriin sijoituspaikkoihin, vaan kela heilumaan, sehän meidät kaikki yhdistää.

Asia on loppuun käsitelty minun osaltani.

T: Samu Mäkinen
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Nicolai
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Loka 2016, 16:02
Paikkakunta: Tampere

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Nicolai »

No niin onneksi järki voitti tässä asiassa, jokainen varmasti ymmärtää että näin on parempi.
Garrett AT Pro Mars Goliath kela+pro pointer
fuldamobil
Metallinetsijä
Viestit: 142
Liittynyt: 18 Marras 2012, 20:43
Paikkakunta: janakkala

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja fuldamobil »

Minä kun en kuulu niihihin jokaiseen jotka ymmärtää niin voitko nicolai hieman tarkemmin avata miksi näin on parempi?
Kanta-hämeen menneisyyden etsijät

Kuva
Avatar
brosse
Kunniajäsen
Viestit: 1691
Liittynyt: 28 Syys 2008, 15:08
Paikkakunta: Janakkala

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja brosse »

Voi, voi sentään tästähän nyt kehittyy varsinainen farssi. Kauan mietin kirjoitanko mitään :)

Kommenttaja kirjoittaneet arvoisat herrat: Kyseessähän olisi ollut aivan samanlainen yhteistyökumppanuus kuin SME:llä ja FD:llä on ollut jo vuosikausia. Ps. FD sponsoroi näiden yhdistysten järjestämää yhteispiippailutapahtumaakin!

Osoittaa kyllä hälyttävää ahdasmielisyyttä, jos arvon herrat ovat sitä mieltä, että kyseinen toimija ei saa tehdä yhteistyötä kuin SME:n kanssa. Entäs ne sadat muut harrastajat???
Huomionarvoista on myös, että ainakin kaksi kommentoinutta henkilöä ovat saman yhdistyksen jäseniä (MPE), ja pahoin pelkään, että kolmaskin on samasta yhdistyksestä?
Tästä mainitusta yhdistyksestä ollaan allekirjoittaneeseen oltu yhteydessä aiemminkin aika tulikivenkatkuisesti, koskien silloinkin solmimaamme yhteistyökuviota, tällöin oli kyseessä Pirkanmaan maakuntamuseon kanssa tekemämme yhteistyö!!!
Tästähän kukin lukija voi tehdä omat johtopäätöksensä, mistä oikein todellisuudessa on kyse!

Meidän ryhmämme retkillä on käynyt useita yhdistykseemme kuulumattomia harrastajia, mm. SME:stä ja tavoiteenamme on aina yhdistyksemme perustamisesta lähtien ollut yhteen hiileen puhaltaminen harrastajien keskuudessa ja yhteistyön kehittäminen ammattilaisten suuntaan!
Olkaapa nyt kuitenkin huoleti sopimus on todella purettu yhteisymmärryksessä ja rauhan saattamiseksi mielensä pahoittajille!

Tästä eteenpäinkin toivon, että me harrastajat puhallamme oikeasti yhteen hiileen ja jätämme omaan arvoonsa sen perisuomalaisen synnin.
Olis minulla paljon muutakin tietoa ja kerrottavaa, mutta jätetään sekin omaan arvoonsa.

Tämä meidän harrastuksemme ei ole mikään kilpailu siitä kuka tai mikä on paras, vaan yhteistyö harrastajien ja ammattilaisten kesken.
Antoisaa ja mielenkiintoista harrastuksen jatkamista kaikille harrastajille tasapuolisesti toivottaa:

Reijo Hyvönen
Piippailua vuodesta 1991
KHME ry
Vanhimmat löydöt rautakautta 300 - 1150/1300, vanhin kolikko dirhemi lyöty ennen v.833
XP Deus
Garrett Pro-Pointer
Kanta-Hämeen Menneisyyden Etsijät

https://www.facebook.com/khmeweb?ref=bookmarks


Kuva
Avatar
Spyrre
Metallinetsijä
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Kesä 2015, 23:43

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Spyrre »

Minun mielipiteeni on lompakolla laitettu. Omanani annettu mielipide ei edusta mitään yhdistystä, eikä tahoa.

Lopusta saa tehdä ihan semmosen johtopäätöksen miltä itsestään tuntuu.

Jos MPE RY sopisi samanlaisen sopimuksen, niin lopputulos olisi sama.
Minelab Equinox
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Paljonko on khme jäsenmäärä?
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1038
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja smacine »

Kuvittelin, että tämä asia olisi jo minun osaltani loppuun käsitelty, mutta en henkilökohtaisesti voi hyväksyä, että toiset väittävät tietävänsä minun ajatukseni paremmin kuin minä itse. Näin Reijo Hyvönen tuossa kirjoituksessaan väittää. Minä en edelleenkään edusta ajatuksineni enkä mielipiteineni mitään yhdistystä vaan ainoastaan itseäni ja omia ajatuksiani ja mielipiteitä, enkä ole ollut missään yhteydessä KHME ry:n kanssa muuta kuin yksityishenkilönä yksityishenkilön/yksítyihenkilöiden kanssa ja tästäkin tapauksesta on niin pitkä aika että en enää yksityiskohtia muista mutta tähän tapaukseen se ei liity mitenkään.

Toivon että Reijo Hyvönen tekee tästä asiasta omat johtopäätöksensä ja toimii asian mukaisesti.

T: Samu Mäkinen
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Ukonvakka
Metallinetsijä
Viestit: 135
Liittynyt: 11 Helmi 2017, 13:41
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Ukonvakka »

tätä lukiessani täytyy todeta, että taitaa Pirkkalan suunnalla maa olla vielä pahasti roudassa...on se hyvä ettei sentään tappara ja ipa ole vielä ruvenneet syvempään yhteistyöhön?
Viimeksi muokannut Ukonvakka, 05 Touko 2018, 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~ deussilainen ~
fuldamobil
Metallinetsijä
Viestit: 142
Liittynyt: 18 Marras 2012, 20:43
Paikkakunta: janakkala

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja fuldamobil »

Mikap kirjoitti:Paljonko on khme jäsenmäärä?
khme:ssä meitä on kuusi
Kanta-hämeen menneisyyden etsijät

Kuva
Avatar
Sephä
Raavas Tonkija
Viestit: 663
Liittynyt: 17 Tammi 2014, 15:02
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Sephä »

Teitähän vähän on Onko siellä tiukat valintakriteerit jäsenille?
Aka Signum MFD, Deeptech Vista X ja Rutus Versa.
Mikap
Metallinetsijä
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Kesä 2008, 22:35

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Mikap »

Lainaus brosselta:
Kommenttaja kirjoittaneet arvoisat herrat: Kyseessähän olisi ollut aivan samanlainen yhteistyökumppanuus kuin SME:llä ja FD:llä on ollut jo vuosikausia. Ps. FD sponsoroi näiden yhdistysten järjestämää yhteispiippailutapahtumaakin!

SME:llä lienee kuitenkin jäseniä jonkin verran enenemmän kuin 6. Khme:n kannattanee panostaa jäsenhankintaan ja sitä kautta saada enenemmän vaikutusvaltaa.
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Itse olen FD:n toimintaan ollut aina niin tyytyväinen, että aivan sama kenen kanssa he ovat yhteistyössä, ei se minun ostopaikkavalintaan vaikuta millään tavalla. Vaikka ihmettelinkin fb:n puolella että miksi khme:n pojat eivät kuulu sme:n jäsenistöön, en näe siinä mitään pahaa jos fd heidän kanssaan yhteistyössä olisi. Hienoja löytöjähän heillä on ja harrastavat historiaa ja arkeologien työtä kunnioittaen
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Avatar
Sulikka
Raavas Tonkija
Viestit: 803
Liittynyt: 02 Tammi 2012, 13:44
Paikkakunta: Turenki Rock City
Viesti:

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Sulikka »

Tervehdys

Tässä muutamia asioita ja toivottavasti selventäviä vastauksia:

KHME Ry on perustettu Hämeenlinnan ympäristön pelloilla tavanneiden kavereiden kesken. Päätimme porukalla perustaa 2013 yhdistyksen, jonka tavoitteet selviää seuraavasta:
***************
Tarkoitus ja toiminnan laatu
Yhdistyksen tarkoituksena on edistää Suomen historiantutkimusta sekä
edistää metallinetsimillä toteutettua tutkintatoimintaa.
Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys

- tutkii ja kartoittaa historiallisia kohteita
- auttaa viranomaisia ja tutkijoita historiallisissa ja
argeologisissa tutkimuksissa
- julkaisee erilaisissa foorumeissa tietoa omista tutkinnoista
- opastaa ja auttaa asian harrastajia

Hallitus
Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa
valitut puheenjohtaja ja 2-8 muuta varsinaista jäsentä sekä 0-8
varajäsentä. Hallituksen toimikausi on vuosikokousten välinen aika.
****************

Osa meistä on kuulunut SME Ry, mutta toiminnan päällekkäisyyden vuoksi olemme päättäneet luopua jäsenyyksistä. Hommassa on vain liikaa säätämistä yms. ja aikaa menee hukkaan toimintamme tarkoituksesta poiketen. Jäseniä meillä on nyt 6 + yksi kunniajäsen. Käytännössä olemme aina päätyneet pysymään alkuperäisessä vuosien takaisessa kokoonpanossa. Teemme kuitenkin yhteistyötä SME Ry:n kanssa esim. ohjaamme kaikki meille tulevat kyselyt ottamaan yhteyttä SME Ry:hyn.

Tämän vuoden vuosikokouksessa olemme asettaneet yhdeksi tavoitteeksi rahan keräämisen maatutkaa varten. Emme ole ko. laitetta saaneet vuokralle tai lainaan miltään instanssilta tai yritykseltä, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää ostaa oma. Tätä varten olemme mm. myyneet paitoja.

Ymmärrän tietenkin että joitain ärsyttää myös harrastuksen kaupallinen puoli, mutta itse ajattelen sen niin että vastuulliset harrastajat voivat harrastaa.

Terv. Mikko Mäkelä

P.S Käykää meidän FB: sivuilla https://www.facebook.com/khmeweb/ vaikka osa vihaa sitäkin niin käytännöllisyyden vuoksi laitamme suurimman osan viesteistä sinne.
WeKinky
Metallinetsijä
Viestit: 413
Liittynyt: 23 Helmi 2017, 22:10

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja WeKinky »

Onneksi suomalaiset eivät ole koskaan kateellisia toisilleen vaan pystyvät hyvään ja rakentavaan yhteistyöhön yhteisen hyvän eteen :shock: . Sellaisen käsityksen tästä keskustelusta taas saa. Sen enempää en puutu tuohon jäsenten väliseen.

Mutta alkuperäinen idea yhteistyöstä oli erittäin hyvä. Yleensä kukaan ei moiti omaa laitettaan vaan kehuu ja ylistää sitä kaikkein parhaaksi, niin tällä palstalla kuin muuallakin, eihän sitä voi tunnustaa huonoa ostaneensa. Finndetectorilla taitaa kuitenkin olla hyvä valikoima eri merkkisiä ja hintaisia laitteita, en ole sen tarkemmin tutustunut kun ei ole aikomusta ostaa uutta. Niin uudet kuin kokeneemmatkin harrastajat hyötyisivät varmasti eri laitteiden vertailuista, niin samassa hintaluokassa kuin eri hintaisten välillä. Puolueeton? ja kokeneiden? harrastajien tekemä vertailu voisi antaa hyvän pohjan laitteen hankinnalle, ainakin paremman kuin nykyinen "osta Deus, se on paras"-linja. Ja nimenomaan maastossa todellisissa oloissa tehty vertailu, ei mikään keittiön pöydän ääressä tehty ilmatesti. Sellaisiin kattaviin vertailuihin minä en ole ainakaan vielä törmännyt, jotkut ovat kyllä hyvin kertoneet omien entisten ja nykyisten laitteidensa eroista mutta kahden tai kolmen erilaisen ja hintaisen vertailu ei vielä ole kovinkaan kattava.

Ehkä Finndetector voisi saada aikaan yhteistyötä sellaisen tahon kanssa jonka kaikki hyväksyisivät :D
WeKinky
Metallinetsijä
Viestit: 413
Liittynyt: 23 Helmi 2017, 22:10

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja WeKinky »

Niin ja KHME:lle sellaisia terveisiä, että kaikki eivät voi, osaa tai HALUA käyttää Facebookia, eli toivottavasti niitä päivityksiä teidän touhuista saisi tännekin. Tekstin copy-pasteaminen ei kuitenkaan ole kovinkaan vaikeaa :D
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Bruin »

smacine kirjoitti:Kuvittelin, että tämä asia olisi jo minun osaltani loppuun käsitelty, mutta en henkilökohtaisesti voi hyväksyä, että toiset väittävät tietävänsä minun ajatukseni paremmin kuin minä itse. Näin Reijo Hyvönen tuossa kirjoituksessaan väittää. Minä en edelleenkään edusta ajatuksineni enkä mielipiteineni mitään yhdistystä vaan ainoastaan itseäni ja omia ajatuksiani ja mielipiteitä, enkä ole ollut missään yhteydessä KHME ry:n kanssa muuta kuin yksityishenkilönä yksityishenkilön/yksítyihenkilöiden kanssa ja tästäkin tapauksesta on niin pitkä aika että en enää yksityiskohtia muista mutta tähän tapaukseen se ei liity mitenkään.

Toivon että Reijo Hyvönen tekee tästä asiasta omat johtopäätöksensä ja toimii asian mukaisesti.

T: Samu Mäkinen
Koitas nyt Samu rauhottua jo! Aika lapsellista hölynpölyä nyt tulee aikuiselta mieheltä kuitenkin.
Avatar
smacine
Kunniajäsen
Viestit: 1038
Liittynyt: 15 Marras 2009, 23:41
Paikkakunta: etelä-pirkanmaa

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja smacine »

Bruin kirjoitti:
smacine kirjoitti:Kuvittelin, että tämä asia olisi jo minun osaltani loppuun käsitelty, mutta en henkilökohtaisesti voi hyväksyä, että toiset väittävät tietävänsä minun ajatukseni paremmin kuin minä itse. Näin Reijo Hyvönen tuossa kirjoituksessaan väittää. Minä en edelleenkään edusta ajatuksineni enkä mielipiteineni mitään yhdistystä vaan ainoastaan itseäni ja omia ajatuksiani ja mielipiteitä, enkä ole ollut missään yhteydessä KHME ry:n kanssa muuta kuin yksityishenkilönä yksityishenkilön/yksítyihenkilöiden kanssa ja tästäkin tapauksesta on niin pitkä aika että en enää yksityiskohtia muista mutta tähän tapaukseen se ei liity mitenkään.

Toivon että Reijo Hyvönen tekee tästä asiasta omat johtopäätöksensä ja toimii asian mukaisesti.

T: Samu Mäkinen
Koitas nyt Samu rauhottua jo! Aika lapsellista hölynpölyä nyt tulee aikuiselta mieheltä kuitenkin.
Selventäisitkö Bruin hieman, mikä on lapsellista hölynpölyä? Sekö, että minun sanomakseni väitetään asioita, joita en ole sanonut ja yritän oikaista niitä?

Kirjoitin tässä ketjussa aikaisemmin mielestäni aika selkeästi:
"Minulla ei ole mitään KHME ry:tä eikä Finndetector oy:tä eikä heidän yhteistyötään vastaan, minulla on vain oma mielipiteeni, jonka pohjalta kirjoitin ylläolevan julkisen vastineeni."

Reijo Hyvönen kirjoittaa vastineessaan:
" Osoittaa kyllä hälyttävää ahdasmielisyyttä, jos arvon herrat ovat sitä mieltä, että kyseinen toimija ei saa tehdä yhteistyötä kuin SME:n kanssa. Entäs ne sadat muut harrastajat???"

Kertoisitko Reijo ystävällisesti missä olen sanonut että finndetector ei saa tehdä yhteistyötä KHME ry:n kanssa?

Tein mielestäni myös aika selväksi tämänkin asian: "Edustan tässä tekstissäni siis vain ja ainoastaan itseäni ja omia mielipiteitäni."

Mihin Reijo Hyvönen vastaa: "Huomionarvoista on myös, että ainakin kaksi kommentoinutta henkilöä ovat saman yhdistyksen jäseniä (MPE), ja pahoin pelkään, että kolmaskin on samasta yhdistyksestä?"

Ensinnäkin, Minä en ole keskustellut, enkä tule koskaan keskustelemaan omista mielipiteistäni SME ry:n, MPE ry:n enkä minkään muunkaan instanssin kanssa. Minä myös julkaisen oman mielipiteeni Täysin SME ry:n tai MPE ry: mielipiteistä välittämättä ja kannan itse täyden vastuun niistä.

Toisekseen, Minulla ei ole oikeutta julkaista mielipiteitäni SME ry:n eikä MPE ry:n nimissä.

Mainittakoon vielä, että minä en tiedä kuka on nimimerkin "Nicolai" takana, mutta olen melko varma, että hän ei ole ainakaan MPE ry:n jäsen.

Reijo Hyvönen toteaa tekstissään myös näin: "Tästähän kukin lukija voi tehdä omat johtopäätöksensä, mistä oikein todellisuudessa on kyse!"

Minulla ei todellakaan ole minkäänlaista hajua missä todellisuudessa Reijo Hyvönen elää. Minä en tunne Reijo Hyvöstä eikä Reijo Hyvönen tunne minua.

T: Samu Mäkinen
PS. Kerrataas vielä mitä olen sanonut: " Kiitos infosta! Siihen loppui sitten minun yhteistyöni finndetectorin kanssa."
"Olen jäsenenä SME ry:ssä ja MPE ry:ssä jotka molemmat ovat enemmän tai vähemmän metallinetsintään liittyviä yhdistyksiä. Minulla ei ole mitään kytkentöjä KHME ry:hyn. En koe siis tarpeelliseksi tukea KHME ry:n toimintaa edes välillisesti ostamalla tuotteitteita Finndetector oy:stä tai mistään yrityksestä, joka tukee KHME ry:n toimintaa."
Rivien väliin ei ole piilottettu mitään, joten kaikki spekulaatio sanomistani on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta eli valetta.
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Eikö tässä väännetä jo vähän tikusta asiaa :|
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: KHME Ry ja Finndetector yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Kizmo »



Eiköhän tämä keskustelu ollut nyt tässä.

Jos jokin asia jää tuntumaan epäreilulta tai jostain muusta syystä kaihertamaan mieltä niin hoidetaan ne kuntoon YV:llä.

XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Lukittu