Siirtyminen parempaan

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Tetris
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Touko 2017, 21:45

Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Tetris »

Morjes mulla oli joskus carret ace at pro niin mikä vois olla tästä jonnin verran parempi budjetti on n 900e etsimelle pointeriin on sit eri rahat!
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Tetris kirjoitti:Morjes mulla oli joskus carret ace at pro
Siis kumpi noista sulla oli? Garrett Ace vai Garrett AT pro? Vai onko tämä joku trolli?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Tetris
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Touko 2017, 21:45

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Tetris »

At pro mulla oli netti käy kuumana ku koitan löytää mieleistä et auttakaa vähä kipu raja on se 900-1000e
Avatar
Niksu
Kunniajäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 25 Maalis 2014, 08:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Sekin helpottaisi auttamista jos kertoisit millaiseen etsintämaastoon tai minkätyyyppiseen etsintään etsit uutta laitetta. Etsitkö pääasiassa pelloilla, metsissä, puistoissa, uimarannoilla vai veden alla? Mitkä ominaisuudet haluaisit uudessa etsimessä olevan parempia kuin AT Prossa? Haluaisitko lisää syvyystunkeumaa, erottelukykyä vai erilaista äänimaailmaa?
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Avatar
jori52
Metallinetsijä
Viestit: 137
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 20:20
Paikkakunta: PohjoisKarjala

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja jori52 »

[quote="Tetris"]At pro mulla oli netti käy kuumana ku koitan löytää mieleistä et auttakaa vähä kipu raja on se 900-1000e[/quote

Kehtaiskohan esittää :lol:
XP DEUS WS5 9"X35 ja HF 9" KELA kela päivittäisessä käytössä ja MI- 6 pinpointer
Varalla XP Deus WS4 Full & 9" normikela
Vanhin kolikko 1634
Tetris
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Touko 2017, 21:45

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Tetris »

Pellot pihat puistot ja metsät uimarantoja saati vedestä etsimistä en ala harrastaan. Tuo olis tärkeää et jos on roskasta maaperää rautaa,naulaa,pullonkorkkia että osais niitä vähä erotella At proolla tuli kaivettuu kaikki korkit
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Tetris kirjoitti:At proolla tuli kaivettuu kaikki korkit
Eipä mahda millään etsimellä pystyä viinapullon korkkeja kolikoista erottaa luotettavasti. Kruunukorkit taas erottaa "rautapörähdyksestä" AT Prolla siinä missä kaikilla muillakin DD-kelaisilla koneilla. CC-kelaisilla ne jää yleensä kokonaan rauta-alueelle.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Tetris
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Touko 2017, 21:45

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja Tetris »

Onkohan tuo deus etsin minkälainen opetella?
XP Deus V3.2 RC WS4 9" Full Package olis 1000e niin ja onko tuo V3.2 joku jo vanhaksi menny softa?
Avatar
jori52
Metallinetsijä
Viestit: 137
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 20:20
Paikkakunta: PohjoisKarjala

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja jori52 »

Tetris kirjoitti:Onkohan tuo deus etsin minkälainen opetella?
XP Deus V3.2 RC WS4 9" Full Package olis 1000e niin ja onko tuo V3.2 joku jo vanhaksi menny softa?
Ostin kyseisen paketin ja oli V4.0 ohjelmalla.
XP DEUS WS5 9"X35 ja HF 9" KELA kela päivittäisessä käytössä ja MI- 6 pinpointer
Varalla XP Deus WS4 Full & 9" normikela
Vanhin kolikko 1634
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja iipe »

Ja eihän tuo päivitys/eri versioiden välillä hyppely, vaadi kuin tietokoneeseen kytkennän..
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Avatar
rehupuntti
Metallinetsijä
Viestit: 362
Liittynyt: 03 Elo 2014, 17:09
Paikkakunta: Satakunta

Re: Siirtyminen parempaan

Viesti Kirjoittaja rehupuntti »

Jùu...niiku iipe sanoki :lol:
Deussi 11"Full pack...MI-6 9"Hf coil
Deus lite ws5
Garrett atx vakio+8"mono


Christian ll klipping 1513-1523

SME Satakunta
Vastaa Viestiin