Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Haarukka kirjoitti:Miten Makro Raceria pitäisi muokata että kuulokelähdöstä tulevaa äänisignaalia saisi voimakkaammaksi? Kaiuttimen ääni on aika lailla yhtä voimakas kuin Acessa, mutta kuulokkeita käytettäessä vaimeampi. Tulee kuulumis ongelmia tuulisessa säässä :(
Joku etuvastus siellä täytyy olla, mutta en ala summassa kokeilemaan mikä noista pintaliitos murusista olisi se oikea...
Aika outo juttu. Kävin varta vasten autotallissa testaamassa eikä voimakkuudensäätöä voi pitää lähelläkään maksimia jos haluaa kuulovauriolta välttyä. Oliskohan vikaa kuulokkeissasi?
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Fisherman kirjoitti:Aika outo juttu. Kävin varta vasten autotallissa testaamassa eikä voimakkuudensäätöä voi pitää lähelläkään maksimia jos haluaa kuulovauriolta välttyä. Oliskohan vikaa kuulokkeissasi?
Eli mulla on neljät vialliset sankakuulokkeet ja kolmet vialliset nappikuulokkeet? Kaikissa ääni pienenee enemmän Racerissa kuin Acessa ja GM4:ssa.
Samasta ongelmasta löytyy kyllä keskustelua muualtakin, mutta ei korjausohjetta.
http://www.treasurenet.com/forums/nokta ... olume.html
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Ensimmäinen 3h takana: http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 11#p188461

Asetukset joita käytin 95% ajasta: Two Tones, Gain 30, ID-filter 01, Tracking 01, Audiotone 05 loput tehdasasetuksissa.

-En tykkää yhtään äänenvoimakkuusnapi ja kuulokeliittimen paikasta. Sama koskee kaiutinta. GM:ssäkin ärsytti kun latausliitin oli etsimen takapäässä. Ois vaan kaikki tekniikka yhdessä siistissä paketissa.
-Ääniin tottu äkkiä, mutta edelleen pidän GM4:n ääniä parempana.

+5" Sniperillä on helpompi erottaa kolikot kaljapullonkorkeista kuin GM4:n 7" kelalla. Isompaa en ole vielä kokeillut.
+Diskaus on tarkka ja terävä. Jos diskaa 59:iin asti niin id 58:n(pultab) kohteet ei päästä mitään räpsähtelyä ja risahtelua kaiuttimista. GM4 päästeli. Mukava olisi kuitenkin jos näyttäisi id:n kuten Garrett, erottaisi siitä hyppivät signaalit. Rautaäänien ja kaljapullonkorkkien tunnistamisen vuoksi en kuitenkaan diskiä käyttänyt, kunhan kokeilin.
+Vaikka en kolikoita juurikaan enään löytänyt niin viinapullonkorkkeja löysin. Kaikki ne oli paikoissa joissa oletettavasti ace on tuutannut rautaa vieressä olevan kaljapullokorkin vuoksi ja GM: 7" kela ei ole erottanut kahta erillistä kohdetta.

Tuo kultasormus vakuutti minut siitä että pienistä makuasiajutuista huolimatta just oikea etsin minun käyttööni :D
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
naga
Metallinetsijä
Viestit: 217
Liittynyt: 21 Touko 2014, 10:07
Paikkakunta: Oulu

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja naga »

Itsellä ei juurikaan kokemusta puisto piipparoinnista mutta, ei tarvis enään kuin sniperi cc-kelan niin helpottais myös olut korkitkin... tuolla foorumilla aika aktiivisia makron edustajat niin ei muuta kun matoa koukkuun niin ei tiedä vaikka tarttuvat koukkuun.. :D

http://www.dankowskidetectors.com/discu ... list.php?2
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tuurilla.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kiitti vinkistä. Käsittääkseni Makro tekee myös CC kelaa, mutta sitä saa vain Gold raceriin
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

http://www.findmall.com/list.php?102
Tässä kanssa linkki missä on asiaa Makrosta ja siellä vastailee Dilek niminen noktadetectors firman mies sähköpostiinkin kysymyksiin. :)
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Sephä
Raavas Tonkija
Viestit: 663
Liittynyt: 17 Tammi 2014, 15:02
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Sephä »

Tää Dilek taitaa olla kyllä nainen
Aka Signum MFD, Deeptech Vista X ja Rutus Versa.
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Toivottavasti :) Tämmöisen vastauksen sain Mars kelojen tehtaalta koskien Makro Raceria ja mars tiger kelaa jossa luulin olevan vikaa kun kelan juuressa heilutin johtoa antoi singnaalin ja ID numeron. Your coil has arrived. Our technical guys examined it, and here’s their conclusion: everything is all right with the coil. The matter is the coils for Makro Racer are a bit sensitive - you should fix the cable tightly by winding it around the shaft. In addition, you should fix it with velcro straps - we are sending you these together with our new coil bolt. . Google käänsi sen mielestäni hieman omituisesti, sen verran tajusin että Makro on herkkä laite ja kelan johto tiukasti varren ympärille. :)
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
iron maden
Kunniajäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja iron maden »

jannukka kirjoitti: ...sen verran tajusin että Makro on herkkä laite ja kelan johto tiukasti varren ympärille. :)
Ka niin se on muillakin malleilla ettei kelan yläpuolikaan siedä johtosotkuja,rannekelloja käes tms
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Tällaista viritystä eräs ulkomaan foorumilainen esitteli.
Kuva
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

En ole oikein päässyt Makron kanssa sinuiksi , minusta juttee aika lailla two tones modella .Mars Tigerillä enemmän kuin normi kellalla. On herkempi antaan False piippejä kuin Fisher F44 joka oli tosi hiljainen . Tää on eka etsin mulla joka höpisee aikapaljon itsekseen , At pro ja Ace toisinaan kilkutteli omiaan Ace varsinkin.(sori kaikki Acen omistajat !) Tosin Makrolla olen kyllä Fisherin jäljiltä löytänyt pientä kolikkoa ja aika syvältä ja on kaivauttanut pienen pienen limupullon räpäsimen aikas syvältä :) Herkyys mulla on ollut 90 onko liikaa? Mikähän olis hyvä ID Filter pelloille ? Olen mynnyt 10 eli raudat kuuluu hyvin. Kokeilen vielä vähän aikaa saada tuntumaa etsimeen ja jos ei ala miellytämään niin laitan myyntiin.
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Aika äänekäs oli kun tuossa naapurin pinnasta sulalla, mutta syvempää jäisellä sänkipellolla kävin kokeileen. Ei olisi voinut Gain 90 käyttää. Gain 80 oli siedettävä, mutta koko aika inisi jotakin. Hiljeni huomattavasti kohdissa joissa kelaa pystyi viemään lähellä maata. Oon käyttänyt trackingia. Säätääköhän se maabalansin vähän väärin jos kelaa ei saa maan lähelle? Jäinen maa vaikutti ainakin GM4:n taustapulputukseen.

Sulalla jalkapallokentällä Gain 30:llä oli hiljaisempi kuin GM4 herkkyys nollassa(tällä asetuksella tunnistaa ainakin 20cm syvyydestä) samalla kentällä.
Ainoa häiriötön kone(poislukien märkä merenrantahiekka) maksimiherkkyyksillä on ollut Ace 150, sen maksimi on suunnilleen yhtä herkkä kuin ace 250:ssä kaksi pykälää vaille täydet.

_mun mielestä_ koneesta ei oo revitty kaikkia tehoja irti jos sitä pystyy käyttämään täydellä herkkyydellä käytännön etsinnässä ;)

Kokeile peltomullassa paljonko etsintäsyvyyttä menetät laskemalla Gain 90 --> 80 --> 70. Itse luopuisin mieluummin muutamista senteistä jos sillä saa taustapulinoita vähemmäksi.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Kiitti paljon ! Mä testailen vielä, mulla näköjään noi säädöt vielä hakusessa aika pahasti . Makrosta muuten tykkään tosi paljon selkee näyttö ym.
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

_mä luulen_ että Gain 70 on se asetus jolla valmistaja on suunnitellut tuota käytettävän, koska se palautuu tuohon aina kun virrat sammuttaa. Jos jossakin voi käyttää suurempaa niin hyvä, mutta ei pidä masentua vaikkei herkkyyttä kestäkkään siitä nostaa.

Youtubessa maksimisyvyyttä tietenkin testataan paikassa jossa gainit voi vääntää täysille ;)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
naga
Metallinetsijä
Viestit: 217
Liittynyt: 21 Touko 2014, 10:07
Paikkakunta: Oulu

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja naga »

Juu eli makrossa ei muistaakseni gainin säätö vaikuta syvyyteen niin paljoa kuin muissa etsimissä sensitivyn säätö... :roll:
Eli käytönössä esim. gain 90 vs 40 vie syvyydestä hiukan mutta vaikuttaa enemmän äänen voimakkuuteen joka tulee vaikkapa kolikosta. Äänestä voi gain 40 päätellä onko se kolikko 10cm vai 20cm syvyydellä kun taas gain 90 asetuksella siinä ei niin selvää eroa ole..
Näin muistelen mutta täytys testata viel. :D
Ei taidolla, ei tiedolla vaan tuurilla.
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Oli pakko mennä räntäsateeseen testaan multapeltoon. Raha 5 penniä v1875 halkaisija 25mm paksuus 1,5mm.
Gain 90. 29 sm. Gain 80. 27 sm. Gain 70. 27sm antoi hyvän äänen omasta mielestäni mutta ei ID numeroa . Kun taas läden etsimään niin Gainit kyllä putoavat 80-70 väliin koska ei senteissä niin paljon häviä. Varmaankin kenttä olosuhteissa pulinatkin pienenee ,nyt oli vaan sellainen pikatesti :) Kävin vielä varmitamassa kun räntäsade loppui . Niin 30 sm Gain 90 antoi kyllä äänen mutta ei kunnon ID lukua ,siitä päätellen 29-30 sm tolle rahalle Gain 90 on maksimi syvyys ainakin minun testissäni. Sori jos on sekava kirjoitus :)
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
iron maden
Kunniajäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja iron maden »

jannukka kirjoitti: Sori jos on sekava kirjoitus :)
Kyllä noista selvää saa..sinunkin horinoista!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Iron Maden ,ai love yuo . Sinä et koskaan petä kommenteissasi :) Kiitos tosi paljon kaikille vastanneille, nyt on Makro hiljaisempi ja syvyys hommat ei paljon kärsinyt. Seuraavaksi opettelen koneella raudan ym. muun diskausta.
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Vähän oli sulaa ja kuivaa nurkkaa lumenkaatopaikalla. Kävin sniperiä siellä heilutteleen Gain 10:llä ja 0 diskillä. Ääntä tuli välillä taukoamatta, mutta ei yhtä toivotonta kuin GM4:lla ja 7" kelalla. Overload signaali erittäin hyvä kertomaan littaantuneista tölkeistä, sitomavanteista, ulkotuliastioista yms. isommasta metallista. Gain 10:llä jos kolikko antaa Overloadia niin kolikko on näkyvissä. Zipot, kännykät yms. jää kyllä kaivamatta jos ei Overloadeja kaiva, mutta se on niitä elämän pieniä valintoja :)

Itse paikka alkaa olla jo pettymys, muutama kolikko ja yks muistitikku liki parin tunnin vispailusta :(

Viinapullonkorkkeja ja pultabeja isompaa alumiiniroskaa nousi, mutta ei yhtään pultabia ja yks ainoa kaljapullon korkki. Alkaa diskaaminen olla siis hallussa :)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
iron maden
Kunniajäsen
Viestit: 1407
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja iron maden »

jannukka kirjoitti:Iron Maden ,ai love yuo . .
Hyhy hyh ..eipäs ruveta siellä hinttailemaan!
Pyritään täysin asiallisiin keskusteluihin!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Avatar
jannukka
Metallinetsijä
Viestit: 372
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 19:01

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Älä kuvittele itsestäs liikoja ! Kyse oli henkisestä puolesta ei fyysisestä ! :D
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Merivesi mukavan alhaalla eikä ihan pakkasta niin vein Makro racerin häiriöisimmälle rannalle minkä lähistöllä tiedän. Gm4 oli täällä käyttökelvoton, Acella ja C.Scope cs4pi:llä joitakin kolikoita löytänyt. Beachmode ja 0 diskriminaatio että sai edes jotakin kaivaa. Yllätyin hieman että Gainin pystyi nostamaan 80:neen eikä häiriöitä ollut sittenkään liikaa (Pohjilla tosin muutama tunti lumenkaatopaikkaa).
Yhden pennin vuodelta 1969 löysin :D Liian syvällä Acelle ja liian pieni C.Scopelle(kun oli n. 20cm syvyydessä). Ihan väärin Makro racerkin tunnisti, hyppivä signaalin rautaäänineen. Lähemmäs pintaa piilotettuna ID oli vakaa. Ei siitä kaivannosta mitään muuta löytynyt mikä olisi ID:n hyppelyn aiheuttanut.
Useampi soiva kivi löytyi, näistä ei C.scope tiennyt mitään ja acekaan ei noihin kaikkiin varmasti reagoinut.

Ihan hyvä rantakone, paras kokeilemistani VLF koneista. cs4pi vie voiton jos arvostaa häiröttömyyttä, Makro Racer jos pienten kohteiden tunnistamista ja Discriminaatiota.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1218
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Mulla on Tää ensimmäinen Makro racer, mutta olisko tähän saatavilla mistään kelapulttia? Onko kakkosmallissa samanlainen kelapultti ja mutteri?

Jostain muistelen täällä olleen juttua että Etsijä82 mainitti että Xterran kelapultti menis tähän?

Pitkästä aikaa herättelin harrastusta ja kaivoin tuon racerin naftaliinista.
Mutta oli kelapultti napsahtanut poikki itsekseen.
Sehän oli tuo surullisen kuuluisa ontto pultti joka tuli ensimmäisien racereiden mukana jotka napsu poikki kuten kelojen kiinnikkeetkin.

Nyt tarvis uutta kelapulttia ja mutteria, mutta ei edes RC liikkeet myy enää lennokkihommissa käytettäviä nylonisia siipipultteja jotka olis ajanu saman asian.
Tarjotkaa jos joltain löytyy. Tai vinkkiä mistä sais. Finndetektorillekkin laitoin viestiä, mutta odottelen löytyykö heiltä sopivaa mistään.
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
Sephä
Raavas Tonkija
Viestit: 663
Liittynyt: 17 Tammi 2014, 15:02
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja Sephä »

Itse tilasin joskus ebayn kautta pussillisen M8 nylonpultteja ja siipimuttereita. Mittaappa vielä kuinka paksu se alkuperäinen pultti on. Voin lähettää postitse, kunhan maksat kulut.
Aka Signum MFD, Deeptech Vista X ja Rutus Versa.
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1218
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Re: Makro racer(Taas uutta etsintä pukkaa markkinoille)

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Kattelin Finndetectorin sivuja.
Ja näköjään minelab equinox kelapulttisarja on täsmälleen samanlaiset. Mutta hinta on vaa liian suolanen.
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Vastaa Viestiin