Metallidetektorista eli viron kaupasta

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
piippari-sepi
Viestit: 12
Liittynyt: 01 Touko 2015, 14:04
Paikkakunta: Pirkanmaa

Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja piippari-sepi »

Saakos kyseisestä puljusta tilattua luottokortilla?

Siellä kun olisi Eurotekki ja Fisher F22 kympin hintaerolla niin kumpi kannattaisi ottaa?
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Bruin »

piippari-sepi kirjoitti:Saakos kyseisestä puljusta tilattua luottokortilla?

Siellä kun olisi Eurotekki ja Fisher F22 kympin hintaerolla niin kumpi kannattaisi ottaa?
Aika sekavan oloinen sivusto, siellä oli vaan joku Liisi-systeemi johon ainakaan minä en haluaisi seota.
Missään ei mainittu esim. visaa tai mastercardia??
Muutenkaan en tilaisi tuolta mitään. (Siis MINÄ en tilaisi tuolta mitään).
piippari-sepi
Viestit: 12
Liittynyt: 01 Touko 2015, 14:04
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja piippari-sepi »

Tietääkseni täysin luotettava ja asiallinen toiminta ja moni täälläkin etsimensä sieltä tilannut.
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.

Pyynnöistä huolimatta ei tullut kuittausta maksun saapumisesta eikä postin seurantanumeroa.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Avatar
MaSi
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 10:50
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaa

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja MaSi »

Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
Avatar
jarpat
Metallinetsijä
Viestit: 270
Liittynyt: 21 Syys 2013, 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja jarpat »

Minä juurikin tuolta fischerin tilasin - en siitä toisesta tiedä mitään, mutta kävi vielä sillai, että lähettivät laskun meiliin ja kun maksoin, niin oma nettiyhteys katkesi juuri kun olin maksamassa. Maksoin sitten uudestaan ja totesin, että tuli maksettua kahteen kertaan. Kerroin asian meilitse heille ja palauttivat kyllä toisen maksun. No problem!
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
Avatar
Hiisi
Metallinetsijä
Viestit: 205
Liittynyt: 21 Loka 2015, 17:45

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Kizmo kirjoitti:Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.

Pyynnöistä huolimatta ei tullut kuittausta maksun saapumisesta eikä postin seurantanumeroa.
eli tilasit, ja sitten ne lähettivät sinulle laskun sähköpostilla? Tilasin joitain hiluja sieltä viikonloppuna ja tuli ilmoitus, että ottavat yhteyttä. En saanut mitään automaattista ilmoitusta sähköpostiini, joten oletan että tekevät laskun ja lähettävät sen minulle kun kerkeävät?
XP Orx
XP Deus

MPE ry
Jarppi 305
Metallinetsijä
Viestit: 387
Liittynyt: 24 Heinä 2015, 20:40

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Jarppi 305 »

Pari kertaa olen tuolta tilannut ja maksanut tavarat tilille etukäteen , ja viikon sisällä on saapuneet . Liput laput sekä kuitit on tulleet , eli ei ongelmia . Liike Tallinnan keskustassa eli voi pyörähtää päiväristeilyn lomassakin . Niin ja lasku tulee sulle spostiin josta hoitelee sen ja viikon päästä kamat on sulla .
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Hiisi kirjoitti:
Kizmo kirjoitti:Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.

Pyynnöistä huolimatta ei tullut kuittausta maksun saapumisesta eikä postin seurantanumeroa.
eli tilasit, ja sitten ne lähettivät sinulle laskun sähköpostilla? Tilasin joitain hiluja sieltä viikonloppuna ja tuli ilmoitus, että ottavat yhteyttä. En saanut mitään automaattista ilmoitusta sähköpostiini, joten oletan että tekevät laskun ja lähettävät sen minulle kun kerkeävät?
Joo juuri näin. PDF lasku jossa on kaikki tarpeelliset maksutiedot että voi suomalaisesta verkkopankista maksella. Kannattaa tarkastaa roskapostilaatikko myös.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Jarppi 305
Metallinetsijä
Viestit: 387
Liittynyt: 24 Heinä 2015, 20:40

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Jarppi 305 »

En tiedä miten hoitelevat viikonlopun aikana tehdyt tilaukset , liike ainakin auki ma -pe klo 17 asti .ja jotenkin muistelen et kesällä useamman viikon kiinni lomien johdosta .
Avatar
Hiisi
Metallinetsijä
Viestit: 205
Liittynyt: 21 Loka 2015, 17:45

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Kiitos avusta. Siellähän se lasku oli gmailin roskapostissa. Ei olis edes tullut mieleen katsoa sieltä :D
XP Orx
XP Deus

MPE ry
Avatar
Hiisi
Metallinetsijä
Viestit: 205
Liittynyt: 21 Loka 2015, 17:45

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Deussin kamat tuli nopeasti, kunhan tajusi katsoa gmailin roskapostin laskua etsiessään.

Nyt kuitenkin tuotetta tilatessani laskua ei kuulu. Tilasin tuotteen ja päivien ihmettelyn jälkeen laitoin heille englanniksi viestiä. Kukaan ei vastannut minulle ja näin ollen oletan, että tilaus tästä firmasta on mahdotonta. Tosiaan viime kerralla kaikki hoitui ongelmitta, mutta nyt en enää usko jatkoon. Olen tottunut saamaan ulkomailtakin palvelua, mutta Osteconin (metallidetektor.ee) palvelussa on jotain hämärää. En aio asioida enää kyseisen puljun kanssa, eli siirryn taasen ebayn ihmeelliseen maailmaan. FDltä olis kiva tilata, mutta sieltä ei haluamiani kamoja usein löydy ja ulkomailta saan tavarat paljon nopeammin ja halvemmalla :|.

Hyvin on yleisesti asiakaspalvelu toiminut muualla ulkomailla, mutta viron pojat tekee kyllä pohjat heittämällä :roll:
XP Orx
XP Deus

MPE ry
paukar
Metallinetsijä
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Touko 2012, 21:28
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja paukar »

Tilaaminen ja toimitukset toiminu todella hyvin, monesti olen tilannut pelkästään sähköpostin kautta ja vastaus on tullu nopeasti. Esim Deussin MI6:n kanssa. Kyselin jo helmikuussa saatavuutta ja ilmoitti silloin, ettei heille ole vielä ilmoitettu tarkkaa julkaisupaivää. Kun tuo MI oli saapunut niille niin tuli ilmoitus, että laitetta on heilla ja sen voi tilata. Kun tein tilauksen niin tunnin päästä oli lasku s-postissa. Masksusta muutama päivä niin Mi oli suomessa. Olen tilannut tuolta aika monta laitetta ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Takuu Deussin kelastakin hoitui nopeasti tosin Ranskalaisilla vaan kesti korjaus pari kuukautta, onneksi oli talviaika.
Nokta Goldengate 3D Plus
XP Deus
MI6
Detectorpro Pistol Probe
Black ADA SodBuster
SAND SCOOP EVROEXCAVATOR V.5
Avatar
MaSi
Metallinetsijä
Viestit: 105
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 10:50
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaa

Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta

Viesti Kirjoittaja MaSi »

Viikko sitten tilasin kelan ja tänään saapui, hyvin on muutkin paketit perille tullut ja sopivaan hintaan.
Kuva
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
Vastaa Viestiin