Puhelin hukassa Helsingissä

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
Avatar
SME Ry
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Loka 2012, 16:43
Viesti:

Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja SME Ry »

Puhelin hukassa Helsingissä. Kaikki kahlaajat, puolisukeltajat ja räpyläjalat nyt olisi haastetta. Puhelin tippunut Vantaanjoki rantaan. Paikassa ranta on jyrkkä ja vettä 1-1.5m, maalta käsin on jo yritetty etsimellä etsiskellä, vaan ei löytynyt. Lisätietoja info@suomenmetallinetsijat.fi tai yksityisviestillä täällä...
Avatar
FinlandTreasure
Metallinetsijä
Viestit: 367
Liittynyt: 27 Kesä 2015, 13:50

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja FinlandTreasure »

Puhelimia saa aina uusia..
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Saattaa hieman ketuttaa jos on vaikka uusin Iphone :cry:
-Aka Sorex Pro
Avatar
SME Ry
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Loka 2012, 16:43
Viesti:

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja SME Ry »

FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.
Tonkiainen
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Marras 2012, 18:31
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Tonkiainen »

SME Ry kirjoitti:
FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.
Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.
Garret ACE 150/350
Garret propointer
BW kenttälapio
Pionjär kallioporakone
Dynamiittiä
Avatar
SME Ry
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Loka 2012, 16:43
Viesti:

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja SME Ry »

Tonkiainen kirjoitti:
SME Ry kirjoitti:
FinlandTreasure kirjoitti:Puhelimia saa aina uusia..
Itse puhelin ei tässätapauksessa ole se pääasia vaan puhelimen muistikortti, jossa on 4kk ajalta valokuvia, työtiedostoja jne.
Tuota kannattaisi magneetillakin yrittää kalastella.
Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee... :)
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

SME Ry kirjoitti:Sitäkin on keritty kokeilemaan, vaikka magneetti tuskin lienee mikään muistikortin suurin ystävä - toisaalta ei se vesikään sille hyvää tee... :)
Ei magneetti tee muistikortille mitään, sinne ei tietoa tallenneta magnetisoimalla. Eli ihan huoletta voi sen puolesta magneetilla hakea. Perinteiset kovalevyt, disketit, C-kasetit ja pankkikorttien magneettijuovat se kyllä tuhoaa.
Magneetin liikuttelu kyllä indusoi sähkövirtaa puhelimen muihin osiin jos/kun siellä on käämejä esim. kuulokkeessa, mutta luulen että tässäkin tapauksessa magneetin heiluttelu lopetetaan heti kun puhelin siihen kiinni napsahtaa ;)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
SME Ry
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Loka 2012, 16:43
Viesti:

Re: Puhelin hukassa Helsingissä

Viesti Kirjoittaja SME Ry »

Haarukka kirjoitti:Ei magneetti tee muistikortille mitään
Aina oppii uutta!
Vastaa Viestiin