Tervehdys ja kiitos.

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Noi, sinne lensi ajatus jostain muusta kun Garretista. Olen tänään ostanut ace150 ja huomenna sen haen. Tästä tämä nyt sitten alkaa. Isomman kelan etsiminen kyseiseen kojeeseen :shock:
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3372
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Akiim kirjoitti:Noi, sinne lensi ajatus jostain muusta kun Garretista. Olen tänään ostanut ace150 ja huomenna sen haen. Tästä tämä nyt sitten alkaa. Isomman kelan etsiminen kyseiseen kojeeseen :shock:
Sillälailla, ei huono valinta tuossa hintaluokassa. Eiköhän sillä tonkimaan pääse vaikkei heti isompaa kelaa hankikkaan.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Se on muuten sitten Haarukan syy, että musta tuli Garrettisti :p
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3372
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Akiim kirjoitti:Se on muuten sitten Haarukan syy, että musta tuli Garrettisti :p
Sisäpiiri tietona voin vuotaa että parin viikon sisään tulee mahdollisuus ostaa 10x14 kela aceen tai GM1+ käytettynä ;) Siis jos tilaamani GM4 vastaa odotuksiani...
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Ehkä ton acen kanssa oppii elämään. En kyllä kiellä, että ei GM edelleen kinnostaisi :roll:
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Garretin saa nopeasti myytyä eteenpäin kun tulee sopiva GM kohalle :wink:
-Aka Sorex Pro
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja mikav »

No nyt tonne oli tullu GM1+ myyntiin.... oisit vaan malttanu sen hetken vielä.. :D
XP Orx
Akiim
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Kesä 2015, 15:00
Paikkakunta: Naantalin eteläinen saaristo

Re: Tervehdys ja kiitos.

Viesti Kirjoittaja Akiim »

Hiljaa manasin mielessäni, kun tuon huomasin. No, nyt huiskin aikani tolla Garrettilla :oops:
Vastaa Viestiin