mikähän ihme tämä on?

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
epanen
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Huhti 2014, 17:45
Paikkakunta: järvenpää

mikähän ihme tämä on?

Viesti Kirjoittaja epanen »

Kävin tänää ekan reissun piipparoimassa ja löysin tommosset. Pienempi on samanlainen kuin iso kokonainen, mutta puolikas. Löyty noin 30cm syvyydestä joen rannasta.
Kuva
Garret ACE 250, Garret Pro Pointer ja garret easy digger.
Avatar
aar1pne
Kunniajäsen
Viestit: 1032
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 20:13
Paikkakunta: Keskipohjanmaa.

Re: mikähän ihme tämä on?

Viesti Kirjoittaja aar1pne »

Vesipumpun imuputken pohjaventtiili.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
epanen
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Huhti 2014, 17:45
Paikkakunta: järvenpää

Re: mikähän ihme tämä on?

Viesti Kirjoittaja epanen »

Noni sehä oli nopee tunnistus. Eka luulin et pommi maassa ku rupes pilkottaa. Siivilähä toi pää oliki ku rupes naputteleen sitä.
Garret ACE 250, Garret Pro Pointer ja garret easy digger.
Vastaa Viestiin