Apua sormus hävinnyt Salon Halikossa!
Apua sormus hävinnyt Salon Halikossa!
Moi. Hävitin mun kultasormuksen meidän pihalle kun leikkasin pensasaitaa. Olin ottanut hanskan pois ja siinä varmaan pudonnut.
Sain tutulta yhden metallinpaljastimen lainaan mutta enpä osaa sitä käyttää. Jotain hongkong laatua. Niinpä ajattelin että jos täältä joku haluaisi auttaa minua. Olisiko täällä harrastajaa Salo/Halikon seudulta joka tulisi ilomielin hienolla laitteellaan käymään jos se vaikka löytyisi? Tuossa pihalla on aika määrä lehtiä jotka pitäisi kärrätä pois. Pelkäänpä että sormus menisi siinä samassa.
Jos haluaisit auttaa, laitappa viestiä.
Sain tutulta yhden metallinpaljastimen lainaan mutta enpä osaa sitä käyttää. Jotain hongkong laatua. Niinpä ajattelin että jos täältä joku haluaisi auttaa minua. Olisiko täällä harrastajaa Salo/Halikon seudulta joka tulisi ilomielin hienolla laitteellaan käymään jos se vaikka löytyisi? Tuossa pihalla on aika määrä lehtiä jotka pitäisi kärrätä pois. Pelkäänpä että sormus menisi siinä samassa.
Re: Apua sormus hävinnyt Salon Halikossa!
Tervehdys. Olen vielä aloittelijan kengissä, mutta voisin lähteä harjoittelemaan kullan etsintää Asun Somerolla, laitan yv yhteystiedot.JasmaJa kirjoitti:Moi. Hävitin mun kultasormuksen meidän pihalle kun leikkasin pensasaitaa. Olin ottanut hanskan pois ja siinä varmaan pudonnut.
Re: Jospa?
Hyvä pointti!kollikko kirjoitti:Kerran oli sormus hukassa. Löytyi sitten sormikkaasta. Onnea etsintöihin!
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Onko sormus vielä kateissa?
On vielä kateissa.. :/
Olin riisunut hanskat kädestä ja siinä sitten pudonnut. Kaikki hanskat tutkittu, taskut ja talokin pengottu..
Olin riisunut hanskat kädestä ja siinä sitten pudonnut. Kaikki hanskat tutkittu, taskut ja talokin pengottu..
-
- Kunniajäsen
Jos ei ole kovasti lunta voisin käydä siellä vuodenvaihteen tietämissä Kemiöstä muiden asioiden ohessa. Minulla on usein hyvä onni tällaisissa tapauksissa. Tuntuu että se löytyy kyllä vielä.
Tervetuloa! Olisi kyllä mahtavaa jos se löytyisi!
Viestiä vaan tulemaan aikatauluista.
Viestiä vaan tulemaan aikatauluista.
-
- Kunniajäsen
Voisinko mä unhoittaa Saloa, sen kansaa yst.vast sekä jaloa. Saavun sinne perässäni tulta sekä savua. Turha piilotella on tuon renkaan jalon. Löytäjäksi tulen tunnetuksi tienoon sekä Salon.
Kyllä Salon seudulta pitäisi löytyä muutama harrastaja jotka voisivat vaikka pitää yhteistapaamisen.
Jakaessaan tontin pieniin tarkastettaviin osiin pystyy ryhmä etsimään tarkasti eikä aikaa kulu kovinkaan kauvan.
Lehtikasa on hyvä tarkastaa pienissä osissa ja siirtää vaikka metrillä sivummalle.
Jakaessaan tontin pieniin tarkastettaviin osiin pystyy ryhmä etsimään tarkasti eikä aikaa kulu kovinkaan kauvan.
Lehtikasa on hyvä tarkastaa pienissä osissa ja siirtää vaikka metrillä sivummalle.
XP Deus 2
Muuta alan roinaa..
Muuta alan roinaa..
Minä voisin lähteä Kolikon mukaan, kun tässä "nurkilla" jouten ollaan.
Nyt kyllä täytyy luovuttaa..
Kolmesti on etsitty ja sitä ei vaan löydy.. :/
Kiitos paljon etsijöille!
Kolmesti on etsitty ja sitä ei vaan löydy.. :/
Kiitos paljon etsijöille!
Asun tässä Halikon naapurissa, voisin kanssa tulla koittamaan....
sahurix@sahurix.org
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kannattaa skannata sitä pensasaitaa, voi olla ettei ole tippunut maahan asti.
GM4 ja paljon puuttuvaa kokemusta, Garret pinpointer, kenttälapio.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.