Garrett 250 suojus

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Keinutuolilainen
Innostunut Etsijä
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Tammi 2017, 19:20

Garrett 250 suojus

Viesti Kirjoittaja Keinutuolilainen »

Hei minkälaisia suojuksia te käytätte laitteissanne? Sade- /kurasuojia tarkoitan. Itse tein pakkausmuovista kuvien kaltaisen suojan. Taittelin reunat alas ja teippasin läpinäkyvällä pakkausteipillä. Se suojaa sateelta ja kuralta. Hyvä on märällä rätillä pyyhkäistä. Ei kastu laite. Pattereita vaihtaessani teipit irti ja uudet tilalle. Muovi on sen verran pehmeää ja ohkaista, että pystyy näppäimiä herkästi painelemaan. Kädensijan suojaan elmukelmulla ja kun likaantuu uusi tilalle. :)

Kuva

Kuva

Mikä olisi hyvä suoja itse tehtynä pinpointteriin? :?:
Avatar
Fineler
Metallinetsijä
Viestit: 158
Liittynyt: 17 Joulu 2017, 23:50
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Garrett 250 suojus

Viesti Kirjoittaja Fineler »

Pinpointteriin saa suojaa sopivan isolla kutistesukalla.
XP Deus vanhalla 9" ja 11" X35 kelalla ja MI-6 pointteri
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Garrett 250 suojus

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Fineler kirjoitti:Pinpointteriin saa suojaa sopivan isolla kutistesukalla.
Mulla on kärjen yli muutaman kerran ristiin teippiä ja sitten päälle pyörän sisuskumi.
Digiboxin sadesuojana vaan tavallinen läpinäkyvä muovipussi.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Lakim
Metallinetsijä
Viestit: 101
Liittynyt: 21 Huhti 2017, 19:14
Paikkakunta: Turku

Re: Garrett 250 suojus

Viesti Kirjoittaja Lakim »

Pinpointteriin tullut käytettyä suojana pään kulumista vastaan tuollaisia tulppia jotka tarkoitettu kalusteputkiin.
Ja joskus sen lisäksi kaiuttimen reiän suojaksi leikannut vanhasta fillarin sisäkumista sopivan pätkän siihen päälle.

Kuva

Pyöreään päähän menee sellaisenaan, porkkana vaati loven leikkaamisen ja MI-6 vaati kuumailmapuhaltimella lämmittämistä.
Tietysti jos haluaa kokovartalo suojan niin jonkinlainen kortonki siihen pitää sitten vetää päälle. :wink:

Edit. Niin ja 400i:n yksikön suojana tullut käytettyä ihan kaupallisia suojia jotka hommattu ebay:n kautta.
Vakka-Suomen Metallinetsijät
Vastaa Viestiin