kysymys laitteesta.. Garret ace 250

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
tonyCASH
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 01:36
Paikkakunta: salo

kysymys laitteesta.. Garret ace 250

Viesti Kirjoittaja tonyCASH »

http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 6&show=all

Tuollaisen härvelin tilasin silläkin uhalla,että en ole lukenut Villestä mitään positiivista,mutta tuo hinta (205,50) hurmasi.
Ensimmäinen metallinilmaisin minulla ja kaipaisin vastausta seuraavaan kysymykseen: Eli voiko ko laitteella suorittaa piippailuja rantavedessä? Onko riittävän vesitiivis kela,että en nyt heti tärvele uutta hienoa laitettani? Tiedän,että näyttö ei ole riittävän vesitiivis,mutta pystyykö kelaa ja vartta uittamaan kuitenkin?
Anteeksi tyhmä kysymykseni ja suurkiitos asiallisesti vastanneille!
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Kannattaa laittaa boksi läpinäkyvään muovipussiin ja vaikka teipillä kiinni = jos tipahtaa veteen niin ei hörppäse vettä sisään heti!
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
pullonkorkki
Metallinetsijä
Viestit: 122
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 10:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: kysymys laitteesta.. Garret ace 250

Viesti Kirjoittaja pullonkorkki »

tonyCASH kirjoitti:http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 6&show=all

Tuollaisen härvelin tilasin silläkin uhalla,että en ole lukenut Villestä mitään positiivista,mutta tuo hinta (205,50) hurmasi.
Ensimmäinen metallinilmaisin minulla ja kaipaisin vastausta seuraavaan kysymykseen: Eli voiko ko laitteella suorittaa piippailuja rantavedessä? Onko riittävän vesitiivis kela,että en nyt heti tärvele uutta hienoa laitettani? Tiedän,että näyttö ei ole riittävän vesitiivis,mutta pystyykö kelaa ja vartta uittamaan kuitenkin?
Anteeksi tyhmä kysymykseni ja suurkiitos asiallisesti vastanneille!

Jokos olet saanut laitteen? Itse tilasin myös saman laitteen 15.6.2012
Laitoin s-postia liikkeeseen mutta ei ole tullut mitään vastausta onko tilaus lähtenyt eteenpäin :?
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

McSeeker kirjoitti:Kannattaa laittaa boksi läpinäkyvään muovipussiin ja vaikka teipillä kiinni = jos tipahtaa veteen niin ei hörppäse vettä sisään heti!
Kun tulet reissusta pois ota pussi pois niin ei jää kosteus muhimaan boksiin.
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
JiiKoo
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Kesä 2012, 11:35
Paikkakunta: Haukipudas

Re: kysymys laitteesta.. Garret ace 250

Viesti Kirjoittaja JiiKoo »

pullonkorkki kirjoitti:
Jokos olet saanut laitteen? Itse tilasin myös saman laitteen 15.6.2012
Laitoin s-postia liikkeeseen mutta ei ole tullut mitään vastausta onko tilaus lähtenyt eteenpäin :?
Tilasin juhannusviikon maanantaina villenkellosta samaisen laitteen. Perään laitoin sähköpostia toimitusaikaa koskien, mutta ilmeisesti kesälomien vuoksi vastausta ei kuulunut.

Soitin liikkeeseen eilen torstaina ja kuulin että laitteen saatavuudesta ei ole mitään tietoa kovan kysynnän vuoksi. Peruin tilauksen ja lupasivat laittaa muista varastosta löytyvistä laitteista tiedot s-postiin, mutta ei ole kuulunut.

Kerkesin eilen tilata Finndetectorilta kuulemma toiseksi viimeisen ACE 250:n Deluxe Sports Pack varustein. Se on matkalla postissa parhaillaan.

Koitappa kysyä soittamalla sitä viimeistä kappaletta..
Avatar
Masa63
Innostunut Etsijä
Viestit: 60
Liittynyt: 27 Elo 2012, 13:58
Paikkakunta: Oulunlääni

Garret ACE 250

Viesti Kirjoittaja Masa63 »

Hei kaikille

Rekisteröidyin tänään foorumille. Harrastan myös geo-kätköilyä> siitä olen saanut idean tähän harrastukseen. Laitoin villenkelloon s.postia ja kyselin onko Garret ACE250:tä milloin saatavilla ja mikä on hinta? Ei ole kuulunut mitään. Olen lueskellut netistä , että tämä voisi olla aloittelijalle ihan hyvä laite. Myyköhän joku käytettyjä ja kannattaako niitä osataa? Olen Kajaanista kotoisin ja tekisi mieli kokeilla etsintä, mutta en tiedä ketään joka tätä harrastaa.

T: Matti
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Re: Garret ACE 250

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Masa63 kirjoitti:Hei kaikille

Rekisteröidyin tänään foorumille. Harrastan myös geo-kätköilyä> siitä olen saanut idean tähän harrastukseen. Laitoin villenkelloon s.postia ja kyselin onko Garret ACE250:tä milloin saatavilla ja mikä on hinta? Ei ole kuulunut mitään. Olen lueskellut netistä , että tämä voisi olla aloittelijalle ihan hyvä laite. Myyköhän joku käytettyjä ja kannattaako niitä osataa? Olen Kajaanista kotoisin ja tekisi mieli kokeilla etsintä, mutta en tiedä ketään joka tätä harrastaa.

T: Matti
Moro vaan!

Villenkello vastailee aika heikosti maileihin, sinne kannattaa melkein soittaa jos yhteyttä meinaa ottaa. ACE250 laitteet tekee kauppansa varmasti joten jos tarkkaan seurailee foorumin myydään palstaa niin saattaa moisen saada sopivaan hintaan :)

Tervetuloa harrastuksen pariin :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Vastaa Viestiin