Newforce r1

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
olli heinonen
Viestit: 48
Liittynyt: 03 Heinä 2007, 15:29
Paikkakunta: Turku

Newforce r1

Viesti Kirjoittaja olli heinonen »

Ostin ko. laitteen. Onko Turussa henkilöä, joka olisi sinut laitteen kanssa. Pieni opastus olisi minulle tarpeen.
Olli
Suomessa Fantan reseptissä on vähemmän mehua kuin Italiassa. Joten älä osta Fantaa!
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

....

Viesti Kirjoittaja Panda »

Landis(luulisin :) ) ja minä olemme ainakakin innoikkaita opastamaan jos ongelmia ilmaantu tai tms. vinkkiä kaipailet. Parhaiten oppii kun itse lähdet kokeilemaan eri säädöillä. Itse olen niinkin yksinkertaisilla asetuksilla pärjäillyt kun laitteessa valmiina olevalla coin inland ohjelmalla ja herkkyydet olen vääntänyt 13. Laitteen päälle laitettaessahan ne taitaa olla 15, eli maksimissaan, joten herkkyyden tiputtaminen on tästä johtuen lähes pakollista jos ei halua ylimääräisiä ääniä sotkemaan. 13 herkkyystasollakin laite antaa ylimääräisiä piippailuja, mutta sen verran vähän että ne kunnolliset aina sieltä välistä erottaa. Kannattaa lukaista nuo Newforce R1 viestiketju, niinkuin varmaan olet jo tehnytkin. Kaikista pienistä huomioistakin kirjoittelehhan mitä laitteella etsiessäsi teet, niin saadaan etsimeen aina enemmän tolkkua.

Onnea etsintöihin ja tervetuloa foorumille.
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
olli heinonen
Viestit: 48
Liittynyt: 03 Heinä 2007, 15:29
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja olli heinonen »

Laite on mielestäni helppokäyttöinen ja olinkin jo eilen päätynyt tuohon ehdottamaasi tapaasi edetä asiassa . Mutta ongelmat ovat: 1) mitenlaite on tehtaalla viritetty, mukana ei minkäännäköistä dokua ko. asiasta. Tölkin aukaisurengas ID=11 man. mukaan, kenttätetissä taisi olla luokkaa 8 ( kirjoittelen tätä kotona ja muisti tökkii). 2) Laitteesta ei löydy minkäänlaista laitekilpeä josta selviäisi sarjanumero tai CE-merkintä. Tämä huoli lähinnä siitä syystä että 3) paketti oli matkalla saanut siipeensä, en olisi edes sitä vastaanottanut mutta yllättäen myyjä olikin kokonaan toinen firma kuin nettishoppi josta tilasin laitteen. Eli kun lähetti toi paketin niin en yhdistänyt sitä ko. laitteeseen. Kohdista 1, 2, 3 ja 4 (jota en tässä nyt mainitse) syistä aiheuttavat pientä epävarmuutta että toimiiko laite ihan kuten pitäisi.
Olli
Suomessa Fantan reseptissä on vähemmän mehua kuin Italiassa. Joten älä osta Fantaa!
Vastaa Viestiin