Garrett AT pro

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Paljonko maksoi uusi elektroniikka?
Mulla lukkiutuu laite usein useaksi sekunniksi voimakkaan rautaräpsähdyksen jälkeen.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Avatar
Niksu
Kunniajäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 25 Maalis 2014, 08:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Fisherman kirjoitti: 17 Heinä 2019, 14:00 Paljonko maksoi uusi elektroniikka?
Mulla lukkiutuu laite usein useaksi sekunniksi voimakkaan rautaräpsähdyksen jälkeen.
197,90€ +9,20€ postikuluja.

Kuulostaa aika oudolta oireelta tuo lukkiutuminen :?
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Niksu kirjoitti: 17 Heinä 2019, 14:36
Fisherman kirjoitti: 17 Heinä 2019, 14:00 Paljonko maksoi uusi elektroniikka?
Mulla lukkiutuu laite usein useaksi sekunniksi voimakkaan rautaräpsähdyksen jälkeen.
197,90€ +9,20€ postikuluja.

Kuulostaa aika oudolta oireelta tuo lukkiutuminen :?
Kiitos.
Aika outo minustakin. Näyttöön jämähtää joku id-lukema ja kone ei reagoi mihinkään jopa reiluun viiteen sekuntiin. Kun lukema häipyy näytöstä pelaa taas normaalisti. Varsinkin puistossa tosi ärsyttävää. Metsissä ja pelloilla pärjää paremmin kun on signaaleja harvemmassa. Onhan koneella kyllä ikääkin jo kun yhdeksäs kausi sillä menossa😕
Onkos korjaussarjalla joku varaosanumero? Netistä en ole etsiskelyistä huolimatta mitään löytänyt.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Avatar
Niksu
Kunniajäsen
Viestit: 1036
Liittynyt: 25 Maalis 2014, 08:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Onkos korjaussarjalla joku varaosanumero? Netistä en ole etsiskelyistä huolimatta mitään löytänyt.
Laskussa ei ollut varaosanumeroa ja asennusohjeet sekä pakkausmuovit tuli laitettua jo roskiin :oops:

Mutta villinä veikkauksen heitän, että tuota piirikorttia ei saa muuta kuin virallisen maahantuojan kautta. Minusta hinta oli varsin kohtuullinen, jos miettii että sain tuon jo seuraavaksi päiväksi.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
N074r34L
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Heinä 2020, 22:08

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja N074r34L »

Olen nyt pari vuotta omistanut Garretin AT pro internationalin. Oletteko itse korjanneet sitä kelalta tulevan johdon liitintä boksin päässä? Kun liitintä heiluttaa, niin piippailee omiaan ja id heittelee. Kiristin sitten sen muovin siihen metalliin tiukemmalle ja kas, kun etsintäsyvyys painui alle 10 cm. Noh, mie sitten hieman löysäsin ja löytyi sellainen kohta että reagoi 50 senttiseen noin 30 cm päästä. Edelleen jos heiluttaa liitintä, niin piippailee omiaan. Ideoita ja kokemuksia?
Satunnaista huispailua Pohjois-Pohjanmaalla.
Garrett At Pro International
Garrett Pro Pointer AT
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Garrett AT pro

Viesti Kirjoittaja iipe »

Korjaamisesta mulla ei ole kokemusta, mutta vian selvittelyyn voisi löytyä apu toisesta (varmasti ehjästä) Kelasta. Näkisi onko vikaa kelan johdon päässä, vai poksin liitinpäässä...
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Vastaa Viestiin