Vedenalaiset metallinpaljastimet

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Kaivuri88
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2017, 17:04

Vedenalaiset metallinpaljastimet

Viesti Kirjoittaja Kaivuri88 »

Moi! Voisitteko kertoa mulle: 1. pystyykö Garrett ace 150-350 laitteilla etsiä matalassa vedessä? Kaksi tuollaista Garrettia omistan.
2. Mistä voisi ostaa hyviä melko isoja scooppeja/kauhoja? Pitääkö kauha ja varsi ostaa erikseen?
3. Kannattaako ostaa Minelab excalibur 2? Vai oisko paljon halvempi DURAMAXX Angkor vedenalainen metallinpaljastin hyvä? http://www.electronic-star.fi
Entä Garrett Sea Hunter MK2?
Onko muita vedenalaisia metellinpaljastin tuotteita mitä kannattaisi harkita?
4. Kuinka helppoa on eritellä ja löytää Minelab excalibur 2:lla arvometallia? Pystyykö äänestä kuinka helposti erottamaan esim. kullan ja hopean? Mitkä säädöt ovat parhaimmat ja miksi? Pystyykö laitteeseen ostaa varaosia esim. paremmat kuulokkeet?
Kertokaa esim. näistä asioista mulle, kiitos!
5. Voiko omalta kaupungin työntekijältä kysyä voiko omassa lähimetsässä harrastaa metallinetsintää?
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Vedenalaiset metallinpaljastimet

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kaivuri88 kirjoitti:Moi! Voisitteko kertoa mulle: 1. pystyykö Garrett ace 150-350 laitteilla etsiä matalassa vedessä? Kaksi tuollaista Garrettia omistan.
Pystyy, kela ja johto kestää veteen upottamisen, johdon liitin ja digiboksi ei edes vesiroiskeita. Eli varovainen pitää olla.
Kokemukset 6x9 kelasta, uskoisin että 350:n vakiokelakin kestää.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Sig
Raavas Tonkija
Viestit: 524
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 22:44

Re: Vedenalaiset metallinpaljastimet

Viesti Kirjoittaja Sig »

Excalibur suositukset :mrgreen:
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Vastaa Viestiin