Deussin lataus

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
tipu
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 25 Heinä 2011, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja tipu »

Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3413
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Voi ladata.
moderaattori
tipu
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 25 Heinä 2011, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja tipu »

P.Aholainen kirjoitti:Voi ladata.
Kiitoksia !!!!!
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Ykskaks äkkiä loppuminen ei kuulosta kyllä alkuunkaan normaalilta.

Omassa deussissa sama ohjelma kestää helposti 3-4 puistoreissua. Mitä akkumittari näyttää simahtamisen hetkellä?
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja mikav »

Mutu tuntumalta väittäisin että korkeampi taajuus kuluttaa enemmän akkua. Taitaa olla akku menossa kelasta? Sen vaihtoon taisi olla ohjeetkin youtubessa.

E: Ahaa, eli se menee juuri toisinpäin, asia selvä :D
Viimeksi muokannut mikav, 15 Elo 2016, 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XP Orx
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Matala 4khz taajuus Xp deussissa syö akkua aivan hulluna, koska laitteen tehonsyöttö silloin korkealla ja tietysti korkeammat taajuudet syövät sitten akkua vähemmän.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
tipu
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 25 Heinä 2011, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja tipu »

Etsijä82 kirjoitti:Matala 4khz taajuus Xp deussissa syö akkua aivan hulluna, koska laitteen tehonsyöttö silloin korkealla ja tietysti korkeammat taajuudet syövät sitten akkua vähemmän.
Näin on minunkin kokemuksen perusteella . Aiemmin ei kelan akku koskaan tyhjennyt ensimmäisenä , mutta tuolla 4 khz korkki ohjelmalla se simahtaa ensimmäisenä , parin 3 tunnin reissun jälkeen.
Scout
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Huhti 2016, 12:43

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja Scout »

tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.

EDIT:En kyllä tietoisesti oo käyttäny pelkästään tuota matalaa taajuutta. Mikäs ohjelma se oli?
Deus Xp - 9"
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
Avatar
Kizmo
Metallinetsijä
Viestit: 364
Liittynyt: 17 Elo 2015, 20:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Scout kirjoitti:
tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.

EDIT:En kyllä tietoisesti oo käyttäny pelkästään tuota matalaa taajuutta. Mikäs ohjelma se oli?
Se on semmonen 4kHz puisto-ohjelma jolla ei tarvi kaivella ainuttakaan kruunukorkkia mutta silti kolikot, hopeiset ja isot kultaiset tulee kirkkaasti :)

http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 19&t=19755 tuolta minun puistohöpinöistä löytyy parikin versiota joista selvinnee idea.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Scout
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Huhti 2016, 12:43

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja Scout »

Kizmo kirjoitti:
Scout kirjoitti:
tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.

EDIT:En kyllä tietoisesti oo käyttäny pelkästään tuota matalaa taajuutta. Mikäs ohjelma se oli?
Se on semmonen 4kHz puisto-ohjelma jolla ei tarvi kaivella ainuttakaan kruunukorkkia mutta silti kolikot, hopeiset ja isot kultaiset tulee kirkkaasti :)

http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 19&t=19755 tuolta minun puistohöpinöistä löytyy parikin versiota joista selvinnee idea.
Joo, arvelinki tuota. Pitääpä käyä iltasella koittamassa. Mie oon vaan niin ujo, etten julkisilla paikoilla paljoa haravaa heiluttele. Seku seurata sitä akun syöntiä kans niin tulee ees ohut silta tähän topiciin. :)
Deus Xp - 9"
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
sapi
Innostunut Etsijä
Viestit: 88
Liittynyt: 08 Maalis 2014, 11:04
Paikkakunta: Siilinjärvi, Toivala

Re: Deussin lataus

Viesti Kirjoittaja sapi »

4kHz taaduudella TX power on automaattisesti kolmosella. 8-18kHz taajuuksilla voi asettaa TX powerin välille 1-3 puistohommeleihin.
Kannattaa kokeilla 8kHz. ID norm. on itseltä pois päältä niin kolikko id vaihtuu taajuuden mukaan.
XP Deus 11" ja 9" HF
White´s TRX
Vanhin löytö 2 öre 1573.
Vastaa Viestiin