Elämäni eka punnuslöytö

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Elämäni eka punnuslöytö

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kymmenistä kulta- ja sadoista hopeagramma löydöistä huolimatta yhden tyyppinen esine on loistanut löytökuvista poissaolollaan: Punnus. Nyt löytyi \o/

Kuva

Paino omalla koruvaalla 2,01g. Luotan enemmän tuohon punnukseen. Lisäksi rahaa vitosen pintaan ja puolenkymmentä markka-aikaista.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
aar1pne
Kunniajäsen
Viestit: 1022
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 20:13
Paikkakunta: Keskipohjanmaa.

Re: Elämäni eka punnuslöytö

Viesti Kirjoittaja aar1pne »

Käytössäni ollut jo vuosia Venäläinen heilurivaaka jossa samat punnukset. On erittäin tarkka eikä tarvi pattereita sopii hyvin kultamaille.
Kuva

Kuva
Joten jo löytyis lisää.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Elämäni eka punnuslöytö

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Olisko joltakin rompetorin myyjältä tipahtanut? Täällä oli viikonloppuna iso rompetori ja sitä aluetta vähän kävin huispaileen. Voikukan lehtien seassa oli, eli ihan just tippunut. Työkaveri sanoi että oli nähnyt ennen mua jonkun toisenkin siellä, mutta aina näköjään (muiltakin) jotakin jää.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin