Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Tommosen käytetyn Ace 200i:n ostin halpikselle ( viewtopic.php?f=7&t=23905 ) kaveriksi. Lähinnä tulee kahlauskäyttöön , mutta kun merivesi on niin korkealle ettei ole järkeä lähteä kahlailemaan niin kävin Raahen suosituimmalla uimarannalla kokeileen. Paljo on mulle "raportoitu" muista harrastajista jotka sitä hietikkoa ovat tänä kesänä seuloneet, mutta jotaki vielä löytyi:

Kuva

Noita hylsyjä vaan löytyy ja löytyy :D Luulis että ne ois jo kaivettu kaikki, vai onko joku alkanut kantamaan noita takaisin sinne :lol:
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Siitä se varustelukierre taas alkoi :D
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Hank da Silva
Metallinetsijä
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Joulu 2013, 13:16
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Hank da Silva »

Kyllä siellä hylsyjä riittää. Enkä ainakaan minä niitä takaisin kanna. :D
25 vuotta tonkimista ja jatkuu....
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Fisherman kirjoitti: 15 Elo 2018, 21:37 Siitä se varustelukierre taas alkoi :D
Mjääh, en usko, saman löytämisen riemun voi näköjään kokea näillä halpis laitteillakin :D
Tälläinen"tason pudotus" on mun harrastuksissa aika tyypillistä muutaman aktiivi vuoden jälkeen. Moottoripyörä vaihtui aikoinaan mopoon, pulpettivene kanottiin ja Jenkkiautot kämäseen tojotaan.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Satacen acella Pikkulahden uimarannalta

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Vähän samat elkeet mullakin. Hondan prätkällä ajelin joskus, nyt yli 20-vuotiaalla Aprilia Amico moposkootterilla. Pulpettivene vaihtui myös omatekemään soutuveneeseen :D
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Vastaa Viestiin