Sormukset hukassa turku

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
tiimake71
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Touko 2016, 16:48
Paikkakunta: Turku

Sormukset hukassa turku

Viesti Kirjoittaja tiimake71 »

Olisikohan kellään innostusta tulla jeesaamaan sormusten etsinnässä turun /hirvensalon alueella? 2 sormusta katosi, tai oikeastaan opetteli lentämään. Molemmat on vihkisormuksia. Korvaus olisi nisupulla kahvit tai oluen muodossa , jos löytyisi olisi tosi hyvä. Alue on noin 40+ 40 metriä ja 90 astetta 30 % asfalttia. Ja eiku jahti alkakoon
tiimake71
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Touko 2016, 16:48
Paikkakunta: Turku

Re: Sormukset hukassa turku

Viesti Kirjoittaja tiimake71 »

Jee. jore ja juniori saapuivat lisäjoukkojen kanssa, ja toinen sormuksista löytyi. Mahtava homma. Meitä oli viisi piipailemassa, koska sain myös itse yllätys yllätys laukun pinpointterilla sekä etsimen jorelta lainaan ilman pyytämättä. Mahtava fiilis. Kiitos pojat, Katselen tässä itselleni ensimmäistä piiparia, oli se vaan niin mukavaa. iso kiitos myös teille kahdelle jotka tulitte joren vanavedessä, olin niin tohkeissani että taisi jäädä esittelytkin tekemättä. Tosi hienoo kun harrastajat toimii noin tiiviisti ja pyyteettömästi. Iso kiitos teille kaikille. T: tiia ja markku
:D
agee
Metallinetsijä
Viestit: 150
Liittynyt: 29 Touko 2014, 16:31
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Sormukset hukassa turku

Viesti Kirjoittaja agee »

Eipä mitään, oli mukava olla auttamassa vaikka tulos jäi puolikkaaksi.
Paikalla Joren ja pojan lisäksi mä ja Xanttu.
Fisher F70 ja GarretPointer. Garret knife.

Vanhin löytö: 1/6 äyri 1666 (6/2015)
2: 1 öre 1720 (6/2015)
3: 1 denga 1747 (4/2015)
Vastaa Viestiin