M: XP ORX HF 9" WSAudio + Mi6 pinpointer (Oulu)

Haluatko kokeilla uutta etsintä, mutta laitteiden hinnat ovat korkeat? älä jätä vanhaa metallinilmaisinta nurkkiin lojumaan, joku voi tarvita sitä.. Osta ja myy.
mikav
Metallinetsijä

M: XP ORX HF 9" WSAudio + Mi6 pinpointer (Oulu)

Viesti Kirjoittaja mikav » 29 Touko 2019, 18:27

Myyntiin uutta vastaava ORX, näytön suojakalvokin vielä paikallaan. Kuukausi sitten ostettu Finndetectorilta ja 2 reissua oon kerenny tuolla käymään. Täysi setti jossa mukana langattomat kuulokkeet.

Hinta: 500€

Mukaan tai erikseen mahdollista ostaa pari vuotta vanha Mi6 pointeri, joka myöskin FD:ltä ostettu. Takuu ilmeisesti mennyt juuri umpeen mikäli ymmärsin oikein että noissa on kahden vuoden takuu. Täysin toimiva laite jossa jonkin verran käytön jälkiä. Toiminut moitteettomasti ORXin ja sitä ennen Deussin kanssa.

Hinta: 100€

Vaihdossa en tarvi mitään muuta kuin euro valuuttaa, joko käteisenä tai mielellään tilille.. Nouto tai postitus ostajan piikkiin.

Kuva Kuva
XP Orx

nikma

Re: M: XP ORX HF 9" WSAudio + Mi6 pinpointer (Oulu)

Viesti Kirjoittaja nikma » 10 Kesä 2019, 22:43

Moi
Onko ORXsissa vika tai ominaisuun kun noin nopeasti laitat kiertoon? Itse olen ensimmäiseksi koneeksi päätynyt edellä mainittuun rajallisen budjetin vuoksi. Askarruttaa vain että pitäisikö olla matalampia taajuuksia. Keskustelupalstoilta en ole saanut selkeää tietoa asiasta. Kohteenani ei ole korkinpuistot.
Markku Nikulainen
Tohmajärvi
040 7456 321

mikav
Metallinetsijä

Re: M: XP ORX HF 9" WSAudio + Mi6 pinpointer (Oulu)

Viesti Kirjoittaja mikav » 12 Kesä 2019, 18:51

Laitoin yv:n.
XP Orx

Vastaa Viestiin