Villenkellon asiakaspalvelu

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Täytyy omalta osalta kyllä kehua villenkellon asiakaspalvelua.

Itse olen häirinnyt Villenkellon ihania tyttösiä lukuisilla turhilla sähköposteilla ja aina on tullut vastaus tosi lyhkäisellä viiveellä. Taas minut saatiin koukkuun ja tilasin uuden vempaimen, joka luvattiin heti (tänään) laittaa matkaan.

HIENOA! Asiakaspalvelusta 10 pistettä!

( + oon ihan rakastunu <3 :D )

Ei mutta siis ihan aikuisten oikeasti... en näe tällä hetkellä syytä lähteä etsimään tulevaisuuden laitteita muualta.Nopea palvelu & hyvät hinnat takaa asiakkuuteni. Toki tämä on vain oma kokemukseni.. kaikki ei välttämätä aina mene ihan suunnitellusti putkeen .

Jostain syystä en epäile mahdollisten takuuasioiden toimivuutta ollenkaan, koska asiakaspalvelu oli noinkin nopea ja aktiivinen.
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
Pekka Muikku
Raavas Tonkija
Viestit: 585
Liittynyt: 12 Elo 2011, 22:29
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja Pekka Muikku »

Onneksi olkoon!
Avatar
Sulikka
Raavas Tonkija
Viestit: 803
Liittynyt: 02 Tammi 2012, 13:44
Paikkakunta: Turenki Rock City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulikka »

Juu saman totesin kanssa, asiakaspalvelu on alkanut toimimaan. Keväällä tiedustelin sieltä jotain ja silloin kesti. Nyt sieltä joku naikkonen, joskin eri nimimerkillä on aktiivisesti ottanyt yhteyksiä ja vastaillut. Ilmeisesti valitustulva on tehnyt tehtävänsä. ja sinne on palkattu lisää väkeä.
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Pitäsköhän ihan pistää hempeilyksi ja lähettää kukkalähetys asiakaspalveluun :D ?
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1218
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Me suomalaiset kun ollaan uppiniskaista poppoota, niin mun luottoa kyseinen firma ei saa takaisin. Niin paha maku jäi joskus asiakaspalvelusta.
Onneksi meillä on sentään Finndetector, joka ainakin muhun teki asiakaspalvelullaan vaikutuksen.
Enkä ole huomannut että muutkaan haukkuisi.

Mutta villenkellolla on tekemista että saa maineensa takaisin.
Kehut unohtuu helposti, mutta ei haukut... Se on firmalle kuin firmalle haastava homma saada asiakkaiden luotto takaisin.
Veli-Hopea kirjoitti:Pitäsköhän ihan pistää hempeilyksi ja lähettää kukkalähetys asiakaspalveluun :D ?
Hhahah, ja seuraavaksi kun menet sinne, niin varaston karski Reiska tulee ja halaa.
Muista laittaa ainakin lappu mukaan että asiakaspalvelun TYTÖILLE.
Tai riippuu tietenkin suuntautumisestasi :lol:
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
teksako
Kunniajäsen
Viestit: 1985
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 17:25
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja teksako »

Olen ostellut tuotteita Villen kellosta 5 vuoden ajan ja homma on aina toiminut
aivan hienosti ,ei huonoa sanottavaa .Voi olla että tuollainen firma joka myy paljon muutakin kuin metallin etsimiä ,niin joskus on ruuhkaa . Minä ainakin ymmarrän sen,
jos on tottunut saamaan tavaran heti ,niin tietysti erikoisliike on siihen oikea ,mutta ei se niilläkään aina mee silleen kuin elokuvissa.
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

ihis81 kirjoitti:Me suomalaiset kun ollaan uppiniskaista poppoota, niin mun luottoa kyseinen firma ei saa takaisin. Niin paha maku jäi joskus asiakaspalvelusta.
Onneksi meillä on sentään Finndetector, joka ainakin muhun teki asiakaspalvelullaan vaikutuksen.
Enkä ole huomannut että muutkaan haukkuisi.

Mutta villenkellolla on tekemista että saa maineensa takaisin.
Kehut unohtuu helposti, mutta ei haukut... Se on firmalle kuin firmalle haastava homma saada asiakkaiden luotto takaisin.
Veli-Hopea kirjoitti:Pitäsköhän ihan pistää hempeilyksi ja lähettää kukkalähetys asiakaspalveluun :D ?
Hhahah, ja seuraavaksi kun menet sinne, niin varaston karski Reiska tulee ja halaa.
Muista laittaa ainakin lappu mukaan että asiakaspalvelun TYTÖILLE.
Tai riippuu tietenkin suuntautumisestasi :lol:
Heh :D Lukiessa tuon oli ilmeeni kuin olisin syöny kilon kokoisen erittäin kirpeän sitruunan. Kiitti vaan! Näen varmaan painajaisia jostakin Reiskasta :)
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1218
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Ja se näky ei katoa mielestä vaikka kaivaisi silmät päästä :lol:
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
hamarapuoli
Metallinetsijä
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Huhti 2012, 09:39
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Viesti Kirjoittaja hamarapuoli »

Hhahah, ja seuraavaksi kun menet sinne, niin varaston karski Reiska tulee ja halaa.
Tästä tuli heti mieleen yksi piirtämäni tyyppi:

Kuva

Liekö sama jätkä kyseessä?
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Honkkarin istutuslapio ja appiukolta peritty ruuvari
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

En kuvitellut noin maskuliiniseksi. lähinnä pinkkiä paitaa,mustaa sänkeä ja blondatut hiukset. pömppömaha, piukat farkut ja kävelee ku ankka.

kuitenki sellanen 190cm/140kg järkäle

Pitäs ehkä palata siihen illuusioon, että siellä on talo täynnä vain prinsessoja :)
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
Reino Raappahousu
Metallinetsijä
Viestit: 117
Liittynyt: 16 Elo 2012, 11:52
Paikkakunta: Jyväskylä-Korpilahti

Re: Villenkellon asiakaspalvelu

Viesti Kirjoittaja Reino Raappahousu »

Veli-Hopea kirjoitti:Täytyy omalta osalta kyllä kehua villenkellon asiakaspalvelua.

Itse olen häirinnyt Villenkellon ihania tyttösiä lukuisilla turhilla sähköposteilla ja aina on tullut vastaus tosi lyhkäisellä viiveellä. Taas minut saatiin koukkuun ja tilasin uuden vempaimen, joka luvattiin heti (tänään) laittaa matkaan.

HIENOA! Asiakaspalvelusta 10 pistettä!

( + oon ihan rakastunu <3 :D )

Ei mutta siis ihan aikuisten oikeasti... en näe tällä hetkellä syytä lähteä etsimään tulevaisuuden laitteita muualta.Nopea palvelu & hyvät hinnat takaa asiakkuuteni. Toki tämä on vain oma kokemukseni.. kaikki ei välttämätä aina mene ihan suunnitellusti putkeen .

Jostain syystä en epäile mahdollisten takuuasioiden toimivuutta ollenkaan, koska asiakaspalvelu oli noinkin nopea ja aktiivinen.
Samanlaisia kokemuksia minulla, kaksi tilausta tehneenä. Peukut nousee täältä.
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Juutas
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Elo 2012, 16:45
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Juutas »

En ole villenkellottimen palveluja käyttänyt pariin vuoteen enkä tule enää koskaan käyttämäänkään.

Syynä oli olematon asiakaspalvelu, mihinkään kyselyyn en saanut vastausta ja tuotteita ei toimitettu vaikka raha kyllä kelpasi. Jos jotain vahingossa sieltä toimitettiin niin takuu ja muu vaihtotoiminta ei toiminut ennenkuin kuluttajasuojalla uhkaili.

Pitäkööt tunkkinsa. :evil:
metallinilmaisin
Innostunut Etsijä
Viestit: 71
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:08

Niinpä

Viesti Kirjoittaja metallinilmaisin »

Juutas kirjoitti:En ole villenkellottimen palveluja käyttänyt pariin vuoteen enkä tule enää koskaan käyttämäänkään.

Syynä oli olematon asiakaspalvelu, mihinkään kyselyyn en saanut vastausta ja tuotteita ei toimitettu vaikka raha kyllä kelpasi. Jos jotain vahingossa sieltä toimitettiin niin takuu ja muu vaihtotoiminta ei toiminut ennenkuin kuluttajasuojalla uhkaili.

Pitäkööt tunkkinsa. :evil:

Ainakin itselle ville on hoitanut aina asiat hyvin ja kerrankin vaikka itse olin hajoittanut yhden osan niin se hoidettiin takuuna.
(asun tosin kivenheiton päässä huoltopaikasta)

Mitenkäs jos tuotteen tilaa ulkomailta ja tuotteeseen tulee vika niin siinä ollaan monesti sormi suussa ja ihmetellään mitä nyt tehdään ei ole kuluttajasuojaa apuna silloin. Kyllä sääliksi välillä käy suomalaisia kauppiaita kun aina uhataan kuluttaja-asiamiehellä jos homma ei mene niinkuin asiakas haluaa.

Kyllä se palvelu vaan liian monesti lähtee kysyjästä itsestään, jos menee perse edellä niin monesti saa myös samanlaisen palvelun takaisin. :shock:


Villellä on mielestäni hyvä palvelu se, että ketään ei maksa mitään jos tavaraa ei toimiteta. (käsittääkseni kaikki toimitetaan ennakolla) :idea:
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Hienoa että villenkellolla alkaa näköjään homma luistamaan paremmin. On sitä odotettukki. Harmi vaan että kuten jo mainittiin, negatiivisen palautteen korjaaminen on todella työlästä. Itse olen saanut senverran heikkoa palvelua etten harkitsisi heiltä ostamista enään. Kyse ei ole ollut mistään ns. laittomasta mihin ois tarvinu kuluttaja-asiamiestä. Kyllä sieltä aina on esim. tullu rahat takas ihan oikein vaikkaki viiveellä. Ongelmana on ollu lähinnä heidän markkinointitavat ja suhtautuminen asiakkaisiin. Itse en arvosta sitä että saan haukkumaviestin vastauksena asialliseen viestiin. Jokaisessa yrityksessä/yrittäjällä on joskus ongelmia ja paineita mutta ei niitä sais purkaa asiakkaisiin.

Villekellon kohdalla yks ongelmista piippariharrastajien suhteen on ettei metallinpaljastimet ole heidän pääasiallinen tuoteryhmä. Uskoisin että paljastimet on aika pieni osa heidän myyntiään. Tästä seuraa helposti etteivät he myöskään panosta niin paljoa niihin.

Kilpailu myös kiristyy suomessa metallinpaljastinmarkkinoilla. Uutta yrittäjää on tulossa markkinoille mut tästä lisää myöhemmin kun tulee lisää tietoa.
metallinilmaisin
Innostunut Etsijä
Viestit: 71
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:08

Kilpailua

Viesti Kirjoittaja metallinilmaisin »

Hienoa, kilpailu on aina hyvästä.

Tosin monesti kilpailu vaan ajaa siihen, että palvelu kärsii. (siis jos haluaa saada hommasta elannon, mutta taitaa olla mahdottomuus saada suomessa elanto pelkillä piippareilla)

Kaverini perusti nettifirman n.4 vuotta sitten ja lopetti sen nyt 2kk sitten.
Homma toimi, mutta kaveri paloi loppuun jokapäiväiseen olemattomaan rutinaan asiakkaiden suunnalta.
Viimeksi kun hänen kanssaa juttelin niin hän sanoi, että suomalainen on varmasti yksi ääliöimmistä ostajista netissä. (tosin ei kaikki, mutta lyhyesti hänen kommentti oli, kaikki haluaa ostaa tuotteensa halvalla ja saada siihen vielä sama palvelu mikä olisi 30% kalliimmassa tuotteessa jonka ostaisi kivijalkamyymälästä)

Yksi seikka on myös se, että kannattaako uudesta yrityksestä ostaa kun luultavasti se on vuoden jälkeen jo sulkenut ovensa kun apurahaa ei enään tule.
Kuka sitten hoitaa takuut :roll:

Tälläisiä esimerkkejä on nyt ollut vaan aika monta viimeisien vuosien aikana. (taantuma)

Kauppa siirtyy kokoajan vaan enemmän ja enemmän suomen rajojen ulkopuolelle.
Tosin kauppa on liikaa siirtymässä myös nettiin.

Näissä tapauksissa kun joutuu huijauksen kohteeksi tai takuu ei kata mitään niin suomalainen vetäytyy itseensä ja ei puhu asiasta kenellekään. (kärsii tappiot itse ja syyttää itseään)
Mutta jos kyseessä on suomesta ostettu tuote niin silloin ollaan joka paikassa "huutamassa" ja olin joskus lukevinaan jostakin, että nämä ihmiset jotka valittavat kaikissa keskustelupalstoissa ovat niitä joille ei omalla paikkakunnalla meniata myydä edes maitoa maitokaupasta kun ne löytävät vikaa siitäkin ja valittavat.

Eihän hobby halli ja verkkokauppa.comia paljon kehuta, mutta kyllä sieltä vaan ihmiset tilaa tavaraa. (joskus oli verkkokaupan sivuilla, että noin 30% palautuksista heille oli ns. aiheettomia. (tuotteessa ei ollut vikaa, käyttäjä oli asentanut tuotteen väärin, katsottiin televisiota vain 14 päivää, jne...,)
Tälläisiä vikoja on vaikea valittaa jos tuote on ostettu esimerkiksi saksasta.
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Mielestäni takuu on maahantuojan, eikä yksittäisen myymälän. Jos siis myymälä kaatuu,takuu on edelleen voimassa.
"Dig everything-miss nothing"
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

HunsVotti kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti:Mielestäni takuu on maahantuojan, eikä yksittäisen myymälän. Jos siis myymälä kaatuu,takuu on edelleen voimassa.
Kyllähän se noin on. Kannattaa muutenkin pyrkiä hoitamaan takuuasiat suoraan maahantuojan/edustajan kanssa. Homma hoituu paljon joutuisammin, kivijalkamyymälässä ne kamat lepää ensin pari viikkoa reklamaatio läjässä.
Niin, eikös ne myymälästä vain lähetetä maahantuojan valtuuttamaan korjausliikkeeseen, missä todetaan vika, korjataan tai annetaan uusi tilalle?
Myyjäliike sinänsä toimii vain välikätenä, mistä laitteen voi korjattuna noutaa jne. Mikäli myymälä on konkurssissa, joutuu laitteet lähettämään korjaukseen itse jne.

Verkkokaupasta ostamaani puhelimeen tuli vika ja kun sähköpostilla otin yhteyttä myyjäliikkeeseen, tuli ohjeet minne lähettää jne.
Toimin ohjeiden mukaan ja niinpä valtuutettu korjausliike hoiti hommat ja puhelin tuli postin kautta takaisin. Ei se myyjäliike sen kummemmin ollut tarpeellinen.
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Veli-Hopea kirjoitti:
HunsVotti kirjoitti: Kyllähän se noin on. Kannattaa muutenkin pyrkiä hoitamaan takuuasiat suoraan maahantuojan/edustajan kanssa. Homma hoituu paljon joutuisammin, kivijalkamyymälässä ne kamat lepää ensin pari viikkoa reklamaatio läjässä.
Niin, eikös ne myymälästä vain lähetetä maahantuojan valtuuttamaan korjausliikkeeseen, missä todetaan vika, korjataan tai annetaan uusi tilalle?
Myyjäliike sinänsä toimii vain välikätenä, mistä laitteen voi korjattuna noutaa jne. Mikäli myymälä on konkurssissa, joutuu laitteet lähettämään korjaukseen itse jne.
Arvatkaapa kuka Villen Kellosta ostetun esim. Minelabin etsimen maahantuoja on. Aivan, Villen Kello itse. Ainakin keväällä ostamani Excaliburin paketissa olleista osoitelapuista päätellen laite oli tullut Villen Kellolle Irlannin Minelabin toimipisteestä.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
jore ja pojat
Kunniajäsen
Viestit: 1845
Liittynyt: 13 Loka 2011, 20:26
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja jore ja pojat »

Villen kellosta sopiva ultrapesuri tosi nopeasti ja sopivasti :P
Muuten ei kokemusta!
jore ja pojat!
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
doublex
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Huhti 2013, 19:03

Viesti Kirjoittaja doublex »

Tein tilauksen netissä garret etsimestä maaliskuussa. sähköpostiin tuli vahvistus heti. odottelin pari viikkoa mitään tietoa tilauksen etenemisestä ei tullut eikä pakettia kuulunut. Joten lähetin sähköpostiin kyselyn missä vaiheessa tilaus on. siihen ei vastattu... lähetin 1,5 vkon kuluttua uuden viestin. siihen kään ei vastattu. odottelin vielä viikon. ihan kuollut mesta... sitten lähetin viestin että perun tilauksen. seuraavana aamuna tuli sähköpostiin viesti "ok. tilaus peruttu - ninni" ThätsIT.

ei koskaan enää Villen kelloa.

Noooh sitten illalla pistin tilauksen suomen pelastuskeskukseen. aamulla tuli viesti että tilaus lähetetty ja tuli seurantakoodi.

Näin sen pitäis mennä!! pojot suomenpelastuskeskus.fi
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Onneksi perumisviestien vastaukset sentään tulee nopeasti :)
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
RautaLanka
Metallinetsijä
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Maalis 2013, 16:19
Paikkakunta: Luxembourg

Viesti Kirjoittaja RautaLanka »

Laitoin tänään tilaukseen villenkellosta Garrett Euro Ace 350. Tiedustelin spostilla eilen varastotilannetta. Sain Vastauksen tänään mailiini. Mukana tuli kutkuttava tarjous eräästä toisesta etsimestä mutta päädyin silti Euroon... Parin viikon päästä on kuulema tuloillaan satsi. Maahantuontia osin tuntevana tuohan pari viikkoa on viitteellinen aikakäsite.

Nyt odottelemaan ja toivottavasti toukokuun aikana pääsee ensimmäisiä etsintöjä suorittamaan 8)
Avatar
sudenkolo
Metallinetsijä
Viestit: 427
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 14:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja sudenkolo »

HunsVotti kirjoitti:
doublex kirjoitti:Tein tilauksen netissä garret etsimestä maaliskuussa. sähköpostiin tuli vahvistus heti. odottelin pari viikkoa mitään tietoa tilauksen etenemisestä ei tullut eikä pakettia kuulunut. Joten lähetin sähköpostiin kyselyn missä vaiheessa tilaus on. siihen ei vastattu... lähetin 1,5 vkon kuluttua uuden viestin. siihen kään ei vastattu. odottelin vielä viikon. ihan kuollut mesta... sitten lähetin viestin että perun tilauksen. seuraavana aamuna tuli sähköpostiin viesti "ok. tilaus peruttu - ninni" ThätsIT.
Mulla täysin identtinen kokemus, tilattava tuote vaan oli pinpointteri. Kumma kun ei kaupan tekeminen kiinnosta...
Juurikin näin se meni mullakin ja etsin tuli reilu kuukauden päästä tilaamisesta.
Garrett Ace 250
Avatar
Bansku81
Innostunut Etsijä
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Maalis 2013, 07:19
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Mulla oli kyllä kyseisestä paikasta positiivinen kokemus, kun laitoin pro-pointterin tilaukseen. Ilmoittivat parin päivän päästä ettei ole hyllyssä ja kertoivat että Minelabin vastaavaa saisi heti.
neuvokas
Innostunut Etsijä
Viestit: 66
Liittynyt: 31 Maalis 2013, 13:19
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja neuvokas »

niin paljon kyseisestä puljusta negatiivista, että jätän omaan arvoonsa. Kyllä tilaan roippeeni muualta vaikka maksaisi 10-20€ enemmän muualla. Itse arvostan kunnon asiakaspalvelua ja toimituksen nopeudesta.
Garret Ace 350
Garret Pro-Pointer
Vanhin kolikko: 10 penniä 1874
Vastaa Viestiin