MoiEkomasteri kirjoitti:Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Voisin kyllä harkita tuota ostoakin jahka näen ekana että E-trac tuosta suoriutuu. Voitko heitellä vaikka yksityisviestillä minulle yhteystietojasi niin jutellaan asiasta tarkemmin.
