Haku löysi 3 tulosta
- 02 Touko 2014, 22:11
- Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
- Aihe: mikähän ihme tämä on?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1343
Re: mikähän ihme tämä on?
Noni sehä oli nopee tunnistus. Eka luulin et pommi maassa ku rupes pilkottaa. Siivilähä toi pää oliki ku rupes naputteleen sitä.
- 02 Touko 2014, 21:43
- Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
- Aihe: mikähän ihme tämä on?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1343
- 29 Huhti 2014, 11:18
- Keskustelualue: Etsiminen & Muut varusteet / Techniques
- Aihe: joenpenkkojen luvanvaraisuus
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2835
joenpenkkojen luvanvaraisuus
Morjesra.
Olen uus täällä forumilla ja viimeviikolla finndetectori toimitti mulle ensimmäisen piipin. Garret ace 250 ja täl viikol tulee lapio ja pro pointer.
Oon miettiny noita joenpenkkoja mistä alkaa pelto ylhäällä, et ne ois potenttiaalisia paikkoja käyä ettinässä rojua. Historiaa lukenu ...
Olen uus täällä forumilla ja viimeviikolla finndetectori toimitti mulle ensimmäisen piipin. Garret ace 250 ja täl viikol tulee lapio ja pro pointer.
Oon miettiny noita joenpenkkoja mistä alkaa pelto ylhäällä, et ne ois potenttiaalisia paikkoja käyä ettinässä rojua. Historiaa lukenu ...

