Joo tottahan toki, pituus kiinnityskierteen kanssa 22,90, kierreosan pituus 8,03 , halkaisija kierteen yläpuolelta 17,75 , kierteen halkaisija 15,28.
Nyt kun menit mainitsemaan niin näyttää kyllä uhkaavasti 20x138 B sytyttimeltä mitä kuvista voi todeta, no ei se mitään kun ei niitäkään varmaan ...
Haku löysi 5 tulosta
- 23 Heinä 2012, 19:26
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Takapiharoinaa ja sytytin
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2199
- 21 Heinä 2012, 10:32
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Takapiharoinaa ja sytytin
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2199
Takapiharoinaa ja sytytin
Pakko oli itekkin laittaa tänne kun perus hylsy/muun takapiharoinan lisäksi löytyi todennäköisesti ainoa esine jonka todennäköisen ilmestymisajankohdan ko.paikkaan voi todentaa virallisista lähteistä, nimittäin kuvan oikeassa laidassa oleva 20mm Shvak lentokonetykin ammuksen sytytin joka on suurella ...
- 09 Loka 2007, 10:34
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: muutama hylsy, aika pientä muitten rinnalla mutta kuitenkin.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4856
:D Kiitoksia vastauksista, pikkasen epäilinkin ettei ne ihan toissapäivänä oo siihen tipahtanu, ja joo nyt kun mainitsit sen mosin nagantin paperikääröluodin niin löysin yhden missä on osa sitä luotia vielä jäljellä,näytti maatuuneelta puulta mutta on kyllä varmasti paperia.
http://www.postimage ...
http://www.postimage ...
- 08 Loka 2007, 22:04
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: muutama hylsy, aika pientä muitten rinnalla mutta kuitenkin.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4856
- 08 Loka 2007, 21:56
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: muutama hylsy, aika pientä muitten rinnalla mutta kuitenkin.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4856
muutama hylsy, aika pientä muitten rinnalla mutta kuitenkin.
siis oon lukenu foorumia jo jonkun aikaa ja innostuin ko.aiheesta välittömästi, siis eikun ebay auki ja tilaamaan paljastinta, no tulihan se ja hintaa tuli 69e, halpa kiinalainen kun on. mutta jaksaa se kiinalainenkin yllättää kun löysi uskoakseni Berdan jalkaväenkiväärin hylsyjä yli 15cm ...

