Passiivinen käyttäjä

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
hellraiser

Passiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja hellraiser »

Voi voi sentään lensin ulos foorumista, koska olen ollut "passiivinen" käyttäjä, vaikka olen päivittäin käynyt lukemassa uudet viestit. Eipä ole tullut kirjauduttua kyllä sisään aikoihin, kun ei ole ollut vissiinkin sitten asiaa/kommentoitavaa ollut. Noo harrastus jatkuu ja kalustoakin on tullut hankittua. Loistava idea tuo yhdistys. Kannatan ja liityn ja maksan :D
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Olen kyllä ehdottanu sivuston ylläpitäjälle että tekis vähä siivousta riveissä kun on niin paljo sellasia mukana jotka eivät ole olleet äänessä koskaan. Sitä en kyllä tiennyt että hän on jo jotain asialle tehnyt.

Tervetuloa kuitenki takasin :lol:
hellraiser

No joo, ehkä omaa vikaa ja juuri sitä passiivisuutta on ollut ilmoilla. Yritän ryhdistäytyä :D
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Nythän onkin kirjottelun aika kun ei pääse piippaileenkaan :wink:
hellraiser

Juurikin näin :D Onhan siitä bauttiarallaa 8kk kun viimeksi kirjottelin eli oli varmaan korkea aika jotain kirjoitellakkin.
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Terveeks vaan, laita kuvia parhaista löydöistäkin! Oletko rantojen mies, peltojen mies vai sotamies vai jotain ihan muuta? Mikä peli sulla on alla, inquiring minds wanna know...

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
hellraiser

Pelloilla tulee kyllä useimmiten käytyä, vaikka on toi yyterikin ihan vieressä. Kalustona tällä hetkellä E-track ja sitten kakkoskoneena X-terra 305.
E-trac
X-terra 305
Pro pointer
Vastaa Viestiin