Hopeinen 835 S nappi sentään jäi hukkaamatta ja muutama savensyömä myöhempien aikojen pennikin.
Edestä

ja takaa

Olen ainakin pari kolme selvää rautakautista esinettä pelastanut joutumasta romulaatikkoon tämän herran jäljiltä.Muut minulle taustakohinaksi jäävät tunnistamattomat rauta- ja pronssikautiset möykyt nakkasin olkani yli
Onko korrektia eroprosessin tässä vaiheessa kysyä uuden kumppanin nimeä? No, kysympähän kuitenkin, mikä on uuden kumppanin nimi ja "malli" ?Onnenlantti kirjoitti: että olen löytänyt toisen, nuoremman ja herkemmän... parempirunkoisen ja kevyemmän ja vieläpä kauniisti ja moniäänisestikin visertävän.
Tilanne on vielä aika pahasti päällä, VK40 tuuttaa surkeasti kuraeteisen pimeässä komerossa ja uusi internetistä löytämäni ihastus jo valmistelee tuloaan huusholliin. Lunastuvatkohan uuden valittuni upeat speksit sekä sähköpostissa saamani pääni pyörälle pistäneet kuvat? Vai tuleeko sieltä kenties vaikeasti käsiteltävä, kestäviin pattereihin tottunut ja vähintään ammattitanssijan heilutteluotteet vaativa piipparauta...? Sitä on varmaan kumminkin viety sekä edstä että takaa paremmillakin piippausniityillä ja -nummilla.Haarukka kirjoitti: Onko korrektia eroprosessin tässä vaiheessa kysyä uuden kumppanin nimeä? No, kysympähän kuitenkin, mikä on uuden kumppanin nimi ja "malli" ?
Oli huonompikuntoinen, tämä kuva on vastaavasta, alkuperäinen luovutettu heti kentällä järjestäjille.tjv kirjoitti:Onpas hyväkuntoinen kopekka, ihankuin just pajalta tullut
Varo ettei sitten tule kallis verkonpaino Fisherista..yksi horjahdus ja se oli siinä.Onnenlantti kirjoitti:
Nyt sitten skuuppaa ja kalastushaalareita hankkimaan
Mutta olipa hieno lopetus illalleOnnenlantti kirjoitti:Noh, laitetaan tähän nyt taatusti ihan rutikuiva löytö, joka suorastaan murenee - ensimmäinen varmasti tunnistettava rupisammakkoni, anteeksi, peltoööreni, joka onkin samalla vanhin piipattu raha! Tämän löytämiseen minulta menikin koko täällä palstalla roikuttu aika... ovatpa tähdet olleet kohdallaan.
edestä
ja takaa.